بنتلی بنتایگا هیبرید، فیس لیفت جدید برای لوکس ترین SUV هیبریدی بازار رسما معرفی گردید

به گزارش راه ساری، همانند مدل استاندارد، بنتایگا هیبریدی از جلو پنجره جدید و عظیم تر به همراه چراغ های LED matrix و بال عظیم تر عقب بهره می برد.

بنتلی بنتایگا هیبرید، فیس لیفت جدید برای لوکس ترین SUV هیبریدی بازار رسما معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، بنتلی به طور رسمی از مدل بنتایگا هیبرید پرده برداری کرد. طبق پیش بینی ها انتظار می رود این خودرو تبدیل به پرفروش ترین محصول این برند انگلیسی و آلمانی گردد.

سال گذشته بنتلی مدل اولیه این شاسی بلند فوق لوکس هیبریدی را معرفی کرد. این کمپانی برای سال 2021 مدل فیس لیفت جدیدی را عرضه نموده که در زمینه ظاهر و در زمینه فنی تغییراتی را تجربه نموده است.

بنتلی قرار است تا سال 2026 به طور کامل سبد محصولات خود را به صورت پلاگ این هیبریدی و برقی کند. به زودی نیز مدل Flying Spur به صورت پلاگ این هیبریدی عرضه خواهد شد.

همانند مدل استاندارد، بنتایگا هیبریدی از جلو پنجره جدید و عظیم تر به همراه چراغ های LED matrix و بال عظیم تر عقب بهره می برد.

همچنین چراغ های عقب بیضوی شکل نیز از مدل GT به عاریت گرفته شده است. محل پلاک عقب نیز تغییر نموده تا نمای عقب خودرو تکمیل تر از هر زمان دیگری به نظر برسد.

سیستم اطلاعات و سرگرمی در بنتلی بنتایگا هیبرید یک آپدیت جدید دریافت نموده و حال تعداد دکمه فیزیکی کمتری دارد و دکمه های حساس به لمس با کیفیت جایگزین شده است.

صفحه نمایش 10.9 اینچی با وضوح بالا نیز مجهز به اپل کار پلی و آندروید اتو است.

پورت USB-C، شارژ وایرلسی تلفن همراه و سرویس خدماتی اختصاصی بنتلی با قابلیت نصب سیم کارت از دیگر امکانات ارتباطی مدل جدید بنتایگا هیبریدی است.

بنتایگا هیبرید جدید از همان پیشرانه 3 لیتری تویین توربو V-6 مجهز به یک موتور برقی به حداکثر قدرت 126 اسب بخار بهره می برد. مجموع خروجی این پیشرانه به 443 اسب بخار می رسد و حداکثر گشتاور آن نیز برابر با 700 نیوتن متر است.

بسته باتری لیتیوم یونی به ظرفیت 17.6 کیلووات ساعت در این مدل استفاده شده است که برد حرکتی آن در حالت تمام برقی در سیکل WLTP برابر با 38 کیلومتر است.

طبق ادعای بنتلی بیش از 90 درصد صاحبان فعلی بنتایگا هیبریدی به صورت روزانه از خودروی خود استفاده می نمایند و تقریبا نیمی از آنها به طور مداوم کمتر از 50 کیلومتر در روز رانندگی می نمایند و به همین دلیل حالت تمام برقی نیاز آنها را برطرف خواهد نمود.

باتری ها در عرض 2 ساعت و نیم شارژ کامل می شوند و به یاری سیستم بازیاب انرژی در حین ترمزگیری نیز می توان باتری ها را در حین رانندگی شارژ کرد که یکی از مزیت های اصلی خودروهای هیبریدی است.

حالت تمام برقی از همان لحظه اول فعال می گردد اما می توان با قرار دادن خودرو در حالت رانندگی Hold صرفا از موتور بنزین سوز استفاده کرد.

مدل اولیه بنتایگا هیبریدی برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به تنها 5.2 ثانیه زمان نیاز داشت و حداکثر سرعت آن نیز به 260 کیلومتر بر ساعت می رسد. همچنین مصرف سوخت این شاسی بلند لوکس در حالت رانندگی مالی برابر با 3.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. همچنین در هر کیلومتر نیز 79 گرم گاز سمی CO2 فراوری می نماید.

بنتلی بنتایگا هیبریدی مدل 2021 با قیمت پایه 130،500 پوندی به فروش خواهد رسید.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13655

به "بنتلی بنتایگا هیبرید، فیس لیفت جدید برای لوکس ترین SUV هیبریدی بازار رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتلی بنتایگا هیبرید، فیس لیفت جدید برای لوکس ترین SUV هیبریدی بازار رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید