بهترین رستوران های دبی

به گزارش راه ساری، آشنایی با بهترین رستوران های دبی

وقتی صحبت از غذا و آشپزی به میان می آید، دبی مکانی خارق العاده برای تصور چنین مکانی است. رستوران هایی در دبی هستند که تقریبا هر نوع غذای بین المللی را از سراسر جهان سرو می نمایند. دبی غذای محلی خاصی ندارد اما بسیاری از غذاهای سراسر جهان وارد این شهر شده اند. و بسیاری از آشپزها یا رستوران های زنجیره ای که در تمام جهان خوش آوازه هستند، در این شهر مشغول فعالیت می باشند. رستوران های دبی فقط مخصوص صرف غذا نیستند بلکه مکانی با دکوری خیره نماینده، مناظر حیرت انگیز و تجربه ای فراموش نشدنی از آشپزی است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های دبی بپردازیم.

بهترین رستوران های دبی

1. رستوران تام و سرجیو

در رستوران Tom & Serg می توانید شعار تام و سرجیو را که با خطی بد و با گچ بر روی تخته سیاهی روی دیوار ورودی این کافه که شکل و شمایلی همانند خانه دارد، ببینید: تام اهل استرالیا است و سرجیو اهل اسپانیا. تام دوست دارد غذاهای خوب بپزد. سرجیو دوست دارد این غذاها را بخورد. همانطوری که از نوشته های روی دیوار برمی آید، رستوران تام و سرجیو مکانی است که در آن می توانید وعده غذایی لذیذی در محیطی صمیمانه میل کنید. البته اگر شانس با شما یار باشد و از قبل به طریقی با آن آشنا شده باشید، می توانید این رستوران را پیدا کنید چرا که رستوران تام و سرجیو در محله پر از گرد و خاک حی القوز و در کنار انبارهای صنعتی و Ace Hardware واقع شده است و پیدا کردن آن کمی مشکل است.

ساعات کاری: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8:00 الی 16:00 و آدینه و شنبه از ساعت 8:00 الی 18:00

شماره تلفن: 971564746812+

آدرس: 15A Street, Al-Joud Center, Dubai, United Arab Emirates

2. رستوران ل پتیت میسون دبی

رستوران La Petite Maison با دقت به رومیزی این رستوران فرانسوی نگاه کنید. در این صورت متوجه دو گوجه، یک لیمو و بطری روغن زیتونی خواهید شد که آماده خوردن هستند. توجه به جزئیات دقیق مانند چنین چیزی و استفاده از ترکیبات تازه چیزی است که این رستوران را از سایر رستوران های اروپایی هم قیمت با این رستوران در دبی متمایز می نماید و آن را به یکی از بهترین رستوران های دبی تبدیل می نماید.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 12:00 الی 15:30 و 19:00 الی 23:30

شماره تلفن: 97144390505+

آدرس: Gate Village No, 8, Dubai International Financial Center - Dubai - United Arab Emirates

3. رستوران تومو دبی

رستوران TOMO، این مخفیگاه 17 طبقه ژاپنی یکی از بی نظیرترین چشم اندازها را به برج خلیفه دارد. برای پیش غذا، تکه ای کوچک از ماهی مرکب با سویای تخمیرشده و ترشی ماهی مرکب با تعدادی رول مخصوص را امتحان کنید. برای غذای اصلی واگیو سوکی یاکی(wagyu sukiyaki) را که با سس سویا و برنج شیرین پخته می گردد و یا مرغ سوخاری ژاپنی را سفارش دهید، و در نهایت غذای خود را با یک رول کیک چای سبز همراه با بستنی وانیلی به اتمام برسانید.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 12:30 الی 14:45 و 18:30:00 الی 23:30

شماره تلفن: 97143577888+

آدرس: Exit 56 - Dubai - United Arab Emirates

4. رستوران اِیپرِن اند هَمِر(پیشبند و مَطرق)

رستوران Aprons & Hammers با قرارگرفتن در DIMC Seyahi انتخابی مناسب برای مهمانی های تولد و گروه های شامی بزرگ است. بنابراین باید انتظار سر و صدای زیادی را در رستوران Aprons & Hammers داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم که غذاهای دریایی این رستوران را که مملو از خرچنگ، صدف، میگو و لابستر هستند را امتحان کنید.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 12:30 الی 24:00

شماره تلفن: 97144547079+

5. رستوران تئاتر

رستوران Teatro در سال 2001 افتتاح شد. این رستوران که با الهام از صحنه تئاتر طراحی و ساخته شده است با فضای دنج خود، احساسی آشنا در میان سایر چشم اندازهای شهر دارد و به همین دلیل بسیار محبوب ساکنین دبی است. غذای این رستوران نیز عجیب است. در منوی مفصل رستوران Teatro می توانید هر غذایی را از سوشی های رولی و گوجه فرنگی میلانی گرفته تا پوره سیب زمینی را پیدا کنید. این رستوران را بدون امتحان کردن تمپوراهای میگو تند آن ترک نکنید.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 18:00 الی 23:15

شماره تلفن: 97143122202+

آدرس: Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

6. رستوران لوکا

رستوران Loca این رستوران خودمانی که در آن غذاهای مکزیکی سرو می گردد در فضایی صنعتی با صفحه نمایش تخت، مکان مناسبی برای تعقیب رویدادهای ورزشی است. لوکا به تازگی شعبه ای نیز در مرکز خرید سوک البهار افتتاح نموده است. اما هنوز هم شعبه اصلی آن در ساحل مارینا دبی بسیار محبوب است. قبل از اینکه در این رستوران غذایی سفارش دهید، گواکامولی را که همراه با تورتیلاهای ذرت سفید سرو می گردد را امتحان کنید.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 12:00 الی 2:00

شماره تلفن: 97143461111+

آدرس: Dubai Marine Beach Resort & Spa, Jumeirah Beach Road - 4 A St - Dubai - United Arab Emirates

7. رستوران سالت

رستوران SALT در ابتدا با کلوچه ها و همبرگر گوشت گاو که در پشت ون نقره ای رنگ خود می پخت و در کنار ساحل کایت می فروخت، در اینستاگرام معروف شد و سپس به یک برند تبدیل شد و در حال حاضر یکی از بهترین رستوران های دبی محسوب می گردد که هواداران خاص خود را دارد. مشتریان وفادار این برند که به سالترز معروف هستند، برای خریدن همبرگرها، ساندویچ جوجه و میلک شیک های نیلوفر با کوکی های بلژیکی این رستورانِ کامیونی، صف می بندند.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 9:00 الی 3:00

شماره تلفن: 971559965802

آدرس: 2 C St - Dubai - United Arab Emirates

8. رستوران تاشاس

چوب، لوازم برنجی و سنگ های مرمری که از آفریقای جنوبی به این محل آورده شده اند، محیط روشن و آرام رستوران Tashas را که در مرکز خرید الوصل واقع شده است، به وجود آورده اند. دیوارهای بژ و طراحی داخلی شیک این رستوران محیطی زیبا و گرم را به وجود آورده اند که آن را تبدیل به یکی از بهترین رستوران های دبی برای خانواده ها در تعطیلات آخر هفته نموده است. منوی مفصل این رستوران مملو از غذاهای ساده مثل نیمرو، مینی برگر گوشت و پاستا است. در این رستوران خوردن سالاد کیل را از قلم نیاندازید.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 8:00 الی 23:00

شماره تلفن: 97143855500+

آدرس: The Galleria Al Wasl Retail Centre Al Wasl Street - Dubai - United Arab Emirates

9. رستوران پییر شیک

رستوران Pierchic رمانتیک ترین رستوران در دبی است. این رستوران بر روی آب قرار گرفته و نمایی زیبا به برج العرب دارد. منوی این رستوران شامل گرانترین غذاهای دریایی است. برای مثال یک پرس از سخت پوستان 250 دلار است. البته در این رستوران علاوه بر غذاهای دریایی، گوشت حیوانات دیگر مانند بره، گوساله و سایر گوشت ها نیز سرو می گردد. اما اگر نمی توانید تصمیم بگیرید، پیشنهاد ما به شما سفارش از منوی مزه امضا شده این رستوران است.

ساعات کاری: روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 12:30 الی 15:00 و 18:00 الی 23:00 - روزهای آدینه از ساعت 12:30 الی 16 و 18:30 الی 23:00

شماره تلفن: 971800666353+

آدرس: Al Qasr at Madinat - Dubai - United Arab Emirates

10. رستوران ام شریف

رستوران Em Sherif این رستوران لبنانی با جایگاه های وارداتی خود که مخصوص نهارخوری کاخ هستند و آیینه های سلطنتی عثمانی، به رنگ آبی و طلایی، به مشتریان خود سرویس می دهد. سرویس سفارشی سفید این رستوران به شما این احساس را القا می نماید که در یک عمارت لبنانی در حال غذا خوردن هستید. به جز 32 ظرف مزه این رستوران، غذای خاصی را نمی توانیم به شما پیشنهاد دهیم. انواع مزه های گرم و سرد مانند منقوشه با طعم آویشن همراه با نان نیمه پخته، تبوله، و فتوش را می توانید در این رستوران امتحان کنید.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 12:00 الی 19:00 و از ساعت 20:00 الی 23:00

شماره تلفن: 97144243000+

آدرس: Lower Lobby Level, The Address Dowtown,Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd، Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4204

به "بهترین رستوران های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید