به مناسبت سال نوی قمری، این دونده، راستا دویدن خود را به شک یک ببر درآورد

به گزارش راه ساری، اول فوریه مصادف با فرا رسیدن سال نوی قمری بود. در هیاهوی جشن های سنتی و تعطیلات آسیای شرقی، یک مرد از سانفرانسیسکو با کمی خلاقیت و البته ورزش زیاد، به شکل دیگری این سال را گرامی داشت.

به مناسبت سال نوی قمری، این دونده، راستا دویدن خود را به شک یک ببر درآورد

لنی موگان در خیابان های سانفرانسیسکو در امتداد جهتی که به دقت طرح ریزی شده بود و شکل یک ببر را داشت، دوید. به این کار اصطلاحا پیکاسوی استراوا یا نقشه انسانی اطلاق می شود.

کسانی که می خواهند این کار را بکنند از اپلیکیشن ورزشی Strava استفاده می کنند و در یک بازه زمانی جهتها را می دوند که دست آخر یک شکل بامعنی را روی نقشه به اشتراک گذاشته شده، تداعی می کند.

موگان به دلیل هنر خیابانی غیر متعارفش مشهور شده و طرفداران زیادی به دست آورده.

Tiger Run بلندپروازانه ترین و پیچیده ترین برنامه ای است که او تا به حال پیاده کرده. کل این جهت 95 مایل بود و پیمودن آن 22 ساعت طول کشید. البته موگان این مسی را ظرف 4 روز تکمیل کرد. پیمودن این جهت مستلزم سوزاندن 13 هزار کالری انرژی بود.

موگان معمولاً فرآیند این کار خاص اش را را با چاپ یک نقشه کاغذی و مشخص کردن شکل دلخواه خود شروع می کند. خودش می گوید که همان طور که بچه ها با دیدن ابرها، اشکالی به ذهنشان متبادر می شود، او هم نقشه خیابان ها را می بینید و طرح ها به ذهنش راه می یابند.

کار از چیزی که به نظر می رسد دشوارتر است، اگر مراقب نباشد، یک دور اشتباه می تواند کل قطعه را خراب کند. موگان اذعان می کند: شما نمی توانید خطوط ترسیم شده را تا زمانی که دویدن خود را به پایان نرسانید ببینید، بنابراین زمانی که تمام آن کار را انجام می دهید و در نهایت به پایان می رسانید و آنچه را که در پایان تصور می کردید، می بینید، احساس بسیار لذت بخشی است.

برای دیدن هنر های باورنکردنی استراوا لنی موگان، از جمله تصاویر از حیوانات بیشتری که به این سبک در سال نو قمری ترسیم شده اند، عکس های پایین را ببینید. برای اطلاع از آخرین جهت های او، اینستاگرام یا Strava دنبال کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14591

به "به مناسبت سال نوی قمری، این دونده، راستا دویدن خود را به شک یک ببر درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مناسبت سال نوی قمری، این دونده، راستا دویدن خود را به شک یک ببر درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید