بیانیه شورای شهر مشهد در پی بازداشت مسئولان شهرآرا

به گزارش راه ساری، شورای اسلامی شهر مشهد در پی بازداشت چند تن از مسئولان و دست اندرکاران موسسه فرهنگی هنری شهرآرا بیانیه صادر کرد.

بیانیه شورای شهر مشهد در پی بازداشت مسئولان شهرآرا

به گزارش ایسنا، در بیانیه شورای اسلامی شهر مشهد آمده است:

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در دو سال گذشته نشان داده در مبارزه با فساد دغدغه مند است و جدیت دارد و فسادستیزی در سطح ملی و محلی را به عنوان اصلی اساسی و غیرقابل عدول برای اصلاح امور و زنده نگه داشتن امید در دل مردم لازم می داند.

تصویب و اجرای مصوبات متعدد در استقبال از شفافیت، راه اندازی سامانه فاش در انتشار اطلاعات شهرسازی، پروژه ها و قراردادها، حمایت مادی و معنوی از گزارشگران فساد در مدیریت شهری که برای اولین بار در کشور تصویب شده و مورد تایید نخبگان و فعالان اجتماعی قرار گرفته است، نشان از همین عزم و اراده دارد.

بر این مبنا؛ از هر گونه اقدام در مقابله با فساد در هر سطحی استقبال نموده و قدردان کوشش های بر مدار عدالت و انصاف و در چارچوب قانون می باشد.

شورای اسلامی شهر مشهد در مورد بازداشت چند تن از مسؤولان و دست اندرکاران مؤسسه فرهنگی شهرآرا وابسته به شهرداری مشهد منتظر طی شدن فرآیند و نظر مراجع نظارتی می باشد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6289

به "بیانیه شورای شهر مشهد در پی بازداشت مسئولان شهرآرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه شورای شهر مشهد در پی بازداشت مسئولان شهرآرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید