بیرانوند: به علیپور گفتم الان زمان مناسبی برای پنالتی زدن تو نیست، جامِ جامانده در زمان مناسبی اهدا نشد

به گزارش راه ساری، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که به مهاجم این تیم گوشزد نموده بود که اواخر مسابقه، زمان مناسبی برای پنالتی زدن نیست.

بیرانوند: به علیپور گفتم الان زمان مناسبی برای پنالتی زدن تو نیست، جامِ جامانده در زمان مناسبی اهدا نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا بیرانوند پس از توقف تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: دوست داریم طرفداران را با یک پیروزی راضی کنیم که نشد این اتفاق رخ دهد. در اواخر مسابقه هم یک پنالتی نصیب ما شد که تبدیل به گل نشد. امیدوارم این نتیجه را جبران کنیم. از تمام طرفداران می خواهم که از تیم و علیپور حمایت نمایند. صحبت هایی شنیدم که برای علیپور خوب نیست.

دوست داشتیم این قهرمانیِ جامانده از سال گذشته را با پیروزی جشن بگیریم که نشد.، وی با بیان این جمله ادامه داد: تا نیم فصل دوم نمی توانیم کاری کنیم. با این جو ایجاد شده و صحبت هایی که از طرفداران شنیدم، به علیپور و پرسپولیس ضربه وارد می گردد. اگر در شش بازی بعدی امتیاز از دست بدهیم، از مدعیان فاصله می گیریم. از طرفداران که از ما حمایت کردند، تشکر می کنم. ما شش بازی تا نیم فصل دوم داریم و هیچ مهاجم خوبی نیست که بخواهد الان به پرسپولیس بیاید. از تماشاگران خواهش می کنم از علیپور حمایت نمایند. او بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر است.

دروازه بان تیم پرسپولیس که جایزه نقره ای رؤیای AFC نصیبش شد، درباره این جایزه گفت: این یک اتفاق ملی بود و جایزه متعلق به مردم ماست. از مردم که به من اعتماد کردند و یاری های خود را به من سپردند، تشکر می کنم و من هم یاری های آنها را به دست مردم سیل زده رساندم. این جایزه را به مردم تقدیم می کنم و من هم نماینده آنها بودم. اگر در مراسم شرکت می کردم، جایزه طلایی را می گرفتم.

بیرانوند با بیان اینکه در صورت سفر به اندونزی باید سه روز از اعضای تیم پرسپولیس جدا می شد، اعلام کرد: کالدرون تصمیم گرفت که در تیم بمانم و تا جایی که توانستم، به پرسپولیس یاری کردم. طلایی یا نقره ای بودن جایزه فرقی ندارد و موفقیت پرسپولیس مهم است.

وی در این باره که گفته می گردد او به علیپور گفته که پنالتی پرسپولیس را چیپ نزند، اعلام کرد: خیر. به علیپور گفتم به زمان بازی نگاه کن و باید فشار را درک کنی. گفتم که الان، زمان مناسبی برای پنالتی زدن تو نیست و این مسابقه، حساسیت خود را داشت. با کالدرون هم صحبت کردم و گفتم زمان مناسبی برای پنالتی زدن علیپور نیست. چون لک دروازه بان باهوشی است و پنالتی علیپور را در جام حذفی گرفته بود.

هر کسی می فهمید که علیپور می خواهد چه کند و حامد هم زرنگی کرد.، سنگربان پرسپولیس ضمن بیان این جمله توضیح داد: من گفتم که ترابی پنالتی را بزند که گفتند او خارج از زمین بود. امیدوارم علیپور و طرفداران، این اتفاق را فراموش نمایند. او دوست دارد آقای گل گردد و اینکه طرفداران از پیروانی می خواستند که مهاجم بگیریم، اتفاق خوبی نبود. اگر روحیه علیپور را خراب کنیم، برای او و پرسپولیس بد می گردد. علیپور بازی های زیادی را برای ما درآورده است.

بیرانوند درباره برگزاری مراسم اهدای جام، پس از سرانجام این مسابقه گفت: تصمیم درستی نبود که جام را در انتهای مسابقه بدهند. اگر ما در این بازی شکست می خوردیم، هیچ کسی به مراسم نمی آمد و جشن خیلی خوبی هم نبود. همه بابت تساوی ناراحت بودیم و چند بازیکن از جمله علیپور و خلیل زاده به مراسم نیامدند. خدا نکند که روی سکو برویم و تماشاگری نباشد. بیشتر طرفداران هم از استادیوم خارج شدند و اصلاً زمان مناسبی برای اهدای جام انتخاب نکردند.

وی در خصوص دیدار هفته آینده سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان توضیح داد: مسابقه سختی داریم و فولاد هم کادر فنی خیلی بزرگ و خوبی دارد. بازی در خوزستان خیلی سخت است و امیدوارم با تمرکز بالا بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

دروازه بان تیم پرسپولیس درمورد شرایط اقتصادی این باشگاه گفت: از زمانی که انصاری فرد آمده، اتفاقات خوبی می افتد. مدیران باشگاه با شرکتی به توافق رسیدند و می توانیم برای پرسپولیس، بازیکنان خیلی بزرگی بگیریم.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6296

به "بیرانوند: به علیپور گفتم الان زمان مناسبی برای پنالتی زدن تو نیست، جامِ جامانده در زمان مناسبی اهدا نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: به علیپور گفتم الان زمان مناسبی برای پنالتی زدن تو نیست، جامِ جامانده در زمان مناسبی اهدا نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید