تبریز، اشکان دژاگه: همه ما برای این 3 امتیاز با تمام وجود جنگیدیم، جو استادیوم عالی بود

به گزارش راه ساری، هافبک ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای اینکه چنین بردی را کسب کنیم همه اعضای تیم و همچنین تماشاگران نهایت کوشش خود را انجام دادند.

تبریز، اشکان دژاگه: همه ما برای این 3 امتیاز با تمام وجود جنگیدیم، جو استادیوم عالی بود

به گزارش خبرنگاران از تبریز، اشکان دژاگه با ابراز خرسندی از رجحان یک بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: سه امتیاز این بازی خیلی ارزشمند بود و خوشبختانه با کوشش زیاد توانستیم آن را به دست آوریم. امروز بازیکنان در زمین با تمام وجودشان جنگیدند و این سه امتیاز به راحتی به دست نیامد.

وی در خصوص گلی که به ثمر رساند یادآور شد: این گل حاصل کوشش همه بازیکنان بود. به عقیده من همه پشت تیم بودند از هواداری که در سرمای شدید به استادیوم آمد و بازیکنانی که در زمین با تمام وجودشان جنگیدند. برای اینکه این بازی را ببریم همه یک دل بودیم و این مسئله خیلی اهمیت دارد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره جوی که در استادیوم یادگار امام(ره) بود و آیا چنین جوی در جای دیگر دیده بود، اعلام نمود: واقعاً جو عالی بود. من وقتی خودم نزدیک استادیوم شدیم و دیدم که تماشاگران با چه شور و اشتیاقی و در سرمای شدید به استادیوم می آیند فیلم و عکس گرفته و برای دوستانم ارسال کردم.

ف

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1388

به "تبریز، اشکان دژاگه: همه ما برای این 3 امتیاز با تمام وجود جنگیدیم، جو استادیوم عالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، اشکان دژاگه: همه ما برای این 3 امتیاز با تمام وجود جنگیدیم، جو استادیوم عالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید