تدارک میادین میوه و تره بار برای فروش فوق العاده سیب و پرتقال نوروز
به گزارش راه ساری، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: موضوع فروش فوق العاده به مناسبت عید نوروز و تأمین و عرضه گسترده میوه های پرتقاضایی همچون سیب و پرتقال را در دستورکار قرار داده ایم.
به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید سعید راد درباره تأثیر پروژه های مطالعاتی در موفقیت فعالیت های اقتصادی و خدماتی اظهارداشت: قرار نیست این پروژه ها در قفسه ها خاک بخورند، بلکه با نگاه کاربردی، می بایست به نحوی عمل شود که آثار و نتایج آن ها در اقدامات اجرایی و عملیاتی مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران همچون گذشته برای همکاری با دستگاه های دست اندرکار در توزیع مستقیم محصولات تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار آمادگی دارد، اظهار کرد: این سازمان تمام توان خود را به کار گرفته است تا علاوه بر عرضه انواع میوه جات، سبزیجات و صیفی جات، نسبت به عرضه اقلام تنظیم بازار همچون مرغ و تخم مرغ و شکر تا محصولاتی مانند گوشت و برنج و روغن اقدام نماید.
راد با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین، نسبت به تحلیل شرایط بازار برای هفته ها و ماه های آینده به این منظور که تا جای ممکن و به سهم خود بتواند در کنترل بازار و تنظیم قیمت ها اثرگذار باشد، شرح داد: این آینده نگری و دوراندیشی، می تواند در کاهش آثار و عوارض نوسانات بازار و تغییرات قیمتی ناشی از آن به منظور امکان پاسخ گویی به موقع به تقاضای شهروندان و تأمین محصولات مورد نیاز مؤثر باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید براینکه ایمنی فضای میادین میوه و تره بار برای شهروندان چه از نظر روحی و روانی و چه از منظر فیزیکی و محیطی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: باید به نوعی حوزه کاری مان را به ویژه در فضا هایی همچون میادین با آرامش اداره کنیم که مسائل و مسائل احتاقتصادی را قبل از اینکه به بحران تبدیل شوند، مدیریت کنیم.
وی گفت: موضوع فروش فوق العاده به مناسبت عید نوروز و تأمین و عرضه گسترده میوه های پرتقاضایی همچون سیب و پرتقال را در دستورکار قرار داده ایم.
منبع: خبرگزاری دانشجومجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک