خبرنگاران تاکید استاندار یزد بر همکاری نهادهای حمایتی در رسیدگی به نیازمندان

به گزارش راه ساری، یزد- خبرنگاران - استاندار یزد گفت: در طول سال به خصوص در ماه مبارک رمضان باید در کنار برنامه های گسترده دولت از وجود نهادهای حمایتی و خیریه برای کمک به نیازمندان استفاده کرد.

خبرنگاران تاکید استاندار یزد بر همکاری نهادهای حمایتی در رسیدگی به نیازمندان

محمد علی طالبی عصر شنبه در جلسه تنظیم بازار با قدردانی از همکاری این نهادها و موسسات اضافه نمود: حضور نهادهای مردمی و خیریه ها در کنار برنامه های دولتی نقش مهمی در کمک به مردم و حل بسکمک از مسائل دارد.

وی ادامه داد: رسیدگی به شرایط مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه همواره در شرایط حال از اهمیت زیادی برخوردار است و باید با همدلی، همکاری و برنامه ریزی، بیش از گذشته اقدام های مناسب را انجام داد.

استاندار یزد در ادامه از تلاش دستگاه های مرتبط با تنظیم بازار در بخش های مختلف و همکاری خوب اصناف را در پیشگیری و مقابله با کرونا و موضوع های مرتبط قدردانی کرد و آن را خیلی ارزشمند ذکر کرد و گفت: این همکاری ها باید برای تحقق اهداف بیش از گذشته ادامه داشته باشد.

طالیی اظهار کرد: تا به امروز توسط اصناف به خصوص در راستای تنظیم بازار کارهای خوبی انجام گرفته و باید با نظارت و دقت بیشتر این فرایند با همکاری تمام اعضا و دستگاه ها در یزد و شهرستان ها ادامه داشته باشد.

همچنین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: در ماه مبارک رمضان، برنج هندی به میزان 696 تن، شکر 696 تن ،مرغ منجمد 348 تن، گوشت قرمز منجمد 209 تن، روغن 696 تن و خرما 1390 تن برای مردم در نظر گرفته شد.

محمدرضا علمدار یزدی اضافه نمود: در این ماه ، نظارت بر بازار با همکاری دستگاه های مسوول به خصوص بازرسی اصناف، تعزیرات و مرکز بهداشت افزایش خواهد یافت.

وی همچنین به ارائه گزارش توزیع میوه شب عید اشاره کرد و گفت: در این ایام 1600 تن سیب و پرتقال سهمیه استان بود که 1312 تن آن جذب شد و 1056 تن آن بین مردم توزیع شد.

ویزارو: ویزای تضمینی شینگن، ویزای کانادا تضمینی

سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8940

به "خبرنگاران تاکید استاندار یزد بر همکاری نهادهای حمایتی در رسیدگی به نیازمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تاکید استاندار یزد بر همکاری نهادهای حمایتی در رسیدگی به نیازمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید