تراکتور؛ صدرنشین مخالفان!، از تهدید به انصراف تا تصمیم برای شروع تمرینات

به گزارش راه ساری، مالک باشگاه تراکتور به شدت مخالف برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال است اما با این حال از تیم های تحت مالکیتش خواسته تمرینات خود را شروع نمایند.

تراکتور؛ صدرنشین مخالفان!، از تهدید به انصراف تا تصمیم برای شروع تمرینات

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، کمتر از 15 روز دیگر مستطیل سبز فوتبال میزبان تیم های لیگ فزونی می گردد؛ گرچه با شیوع ویروس کرونا فوتبال آخرین رشته ورزشی بود که دست از تمرینات کشید و خانه نشین شد. حالا فوتبالیست ها قرار است بعد از سه ماه دوباره رودروی حریفان خود قرار بگیرند و به میدان بروند. البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران.

بدون شک پرحاشیه ترین تیم لیگ برتر را باید تراکتور بنامیم؛ این تیم قرار است در اولین بازی خود بعد از سه ماه مقابل نساجی به میدان برود. تیم نساجی با کسب 37 امتیاز و تفاضل گل کمتر از سپاهان در صندلی سوم قرار گرفته است و بدون شک حریف سرسخت و جدی برای تراکتور محسوب می گردد.

اما تیم تراکتور داستا ن های خاص خود را دارد؛ کمتر کسی است که در جریان مخالفت های سفت و سخت زنوزی برای برگزاری لیگ نباشد؛ این مالک خصوصی تیم تراکتور و ماشین سازی به شدت با برگزاری رقابت های لیگ مخالف است و حتی دو تیم دیگر لیگ برتر که با برگزاری رقابت های لیگ مخالف هستند به حمایت از زنوزی به مخالفت برخواستند؛ در واقع زنوزی که نفر اول مخالفان است دو تیم نساجی و شهرخودرو را با خود همراه نموده تا پیرو او باشند.

مخالفت ها و اعتراض های زنوزی به قدری زیاد بود که حواشی زیادی هم به وجود آورد. دو باشگاه تراکتور و شهرخودرو ابتدا اظهار داشتند که بازیکنان آن ها به ویروس کرونا مبتلا شدند که بعد از اینکه با تاکید فدراسیون پزشکی ورزشی تست PCR از آن ها گرفته شد تعیین شد که این بازیکنان مسئله ای ندارند و می توانند تمرین نمایند.

این انتها جنجال های مالک باشگاه تراکتور نبود؛ سه مالک لیگ برتر ایران(زنوزی،حدادیان و حمیداوی) به وزارت ورزش نامه نوشتند تا از برگزاری لیگ جلوگیری نمایند؛ هر چند که وزارت ورزش و جوانان هم اظهار داشت نامه ای به دست آن ها نرسیده و تصمیم گیری در خصوص مسابقات لیگ به فدراسیون و سازمان لیگ مربوط است و از حوزه اختیارات آن ها خارج است.اما جالب اینکه زنوزی و دو مالک همراه او نیز ضمن مخالفت دوباره با برگزاری رقابت های لیگ تهدید کردند که به فیفا نامه می نویسند!

مالک باشگاه تراکتور پس از تهدید ارسال نامه به فیفا و آمار غیرواقعی در خصوص بازیکنان کرونایی خود، تهدید به انصراف از لیگ گرفته است و این تهدیدش را در خصوص هر دو تیم تحت مالکیت خود یعنی ماشین سازی و تراکتور مطرح نموده است.

طرفداران تیم تراکتور با حرف و حدیثی که این روزها به راه افتاده نگران تیم محبوب خود هستند؛ در حال حاضر جدی ترین شایعه در خصوص تیم قرمزپوش تبریز این است که گفته می گردد اشکان دژاگه به دلیل شیوع ویروس کرونا تا انتها فصل در این تیم حاضر نمی گردد. به هر حال مالک باشگاه تراکتور این روزها در صدر اخبار حاشیه ای است؛ هر چند که تمرینات دو تیم تبریزی امروز یا فردا شروع خواهد شد تا تعیین گردد تهدیدات زنوزی هنوز هیچ اثری ننموده و آنها مجبور به انتها رساندن لیگ هستند.

4057

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9698

به "تراکتور؛ صدرنشین مخالفان!، از تهدید به انصراف تا تصمیم برای شروع تمرینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور؛ صدرنشین مخالفان!، از تهدید به انصراف تا تصمیم برای شروع تمرینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید