تسهیلات بانکی به بخشی از واحدهای آسیب دیده از کرونا در گیلان پرداخت شد

به گزارش راه ساری، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اعلام این که تعداد 670 متقاضی از سوی این اداره کل با اشتغال 990 نفر و میزان تسهیلات بانکی 110 میلیارد ریال در سامانه کارا ثبت نام نموده اند، از دریافت تسهیلات مرتبط با 169 پرونده و با اشتغال 190 نفر اطلاع داد.

تسهیلات بانکی به بخشی از واحدهای آسیب دیده از کرونا در گیلان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، معاون سرمایهگذاری این اداره کل روز پنجشنبه 22 مرداد 99 از برگزاری سیزدهمین جلسه هماهنگی بانک های استان برای آنالیز طرح های متقاضی دریافت تسهیلات بانکی اطلاع داد و گفت: این کمیسیون در مدیریت امور شعب بانک ملی استان به عنوان دبیرخانه رسمی این کمیسیون و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان تشکیل جلسه داد.

او ادامه داد: آنالیز طرح های متقاضی دریافت تسهیلات بانکی برای مشاغل آسیب دیده از بحران بیماری کرونا و برطرف موانع و مسائل دریافت تسهیلات از سوی متقاضیانی که در سامانه کارا ثبت نام نموده اند، از محورهای اصلی این جلسه بود.

رضا حسن پور با اشاره به آمار متقاضیان دریافت تسهیلات در گیلان اضافه نمود: تعداد 670 متقاضی از سوی این اداره کل با اشتغال 990 نفر و میزان تسهیلات بانکی 110 میلیارد ریال در سامانه کارا ثبت نام کردند که تا به امروز تسهیلات مرتبط با 169 پرونده و با اشتغال 190 نفر پرداخت شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل با بیان موانع و مسائلی پیش روی متقاضیان در دریافت تسهیلات، اعلام نمود: برای حل مسائل و موانع موجود از قبیل درخواست ضمانت های خارج از دستورالعمل، برگشت متقاضیان دارای بدهی های معوق مغایر با دستورالعمل ها و... در این جلسه مواردی مطرح و مصوب شد تا موضوع از سوی بانک های عامل آنالیز و برطرف گردد.

آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11088

به "تسهیلات بانکی به بخشی از واحدهای آسیب دیده از کرونا در گیلان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات بانکی به بخشی از واحدهای آسیب دیده از کرونا در گیلان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید