تمامی بخش های دانشگاه رازی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی می شوند

به گزارش راه ساری، معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: عملیات ضدعفونی تمامی سراها، سلف سرویس ها، اماکن ورزشی و عمومی دانشگاه رازی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از 9 اسفندماه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

تمامی بخش های دانشگاه رازی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی می شوند

محسن سعیدی، معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به اقدامات پیشگیرانه این دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، کمیته بحران دانشگاه جلسات متعددی برای مقابله با شیوع این بیماری در محیط دانشگاه، برگزار نموده که مصوبات متعددی در این زمینه داشته است.

سعیدی اضافه نمود: اطلاع رسانی گسترده در خصوص بیماری کرونا و پیشگیری از ابتلا به آن، لغو تمامی جلسات و همایش های غیر ضروری در اسفند ماه جاری، لغو سایر فعالیت های آموزشی تا سرانجام امسال، عدم فعالیت سرا ها و رستوران های دانشجویی در سطح دانشگاه، ضدعفونی کردن اتوبوس های دانشگاه، سرا های دانشجویی، رستوران ها و ساختمان های اداری از جمله این مصوبات این کمیته در این زمینه بوده است.

معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه ضد عفونی کردن فضا های درون دانشگاه رازی از نهم اسفندماه شروع شده است، ابراز کرد: در مرحله اول تمامی مکان های اداری در سازمان مرکزی ضد عفونی شده و در ادامه سایر مکان های دیگر نیز ضد عفونی خواهند شد.

تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8349

به "تمامی بخش های دانشگاه رازی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی بخش های دانشگاه رازی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید