تهیه اقلام بهداشتی برای تعدادی از دانشگاهیان مبتلا به بیماری کرونا

به گزارش راه ساری، مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران، برای تعدادی از دانشگاهیان مبتلا به بیماری کرونا اقلام بهداشتی تهیه کرد.

تهیه اقلام بهداشتی برای تعدادی از دانشگاهیان مبتلا به بیماری کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات کار و تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران، برای تعدادی از دانشگاهیان مبتلا به بیماری کرونا اقلام بهداشتی تهیه کرد.

یوسف مقدس، مدیر کل مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه با اعلام این خبر گفت: فرم الکترونیکی ثبت اطلاعات مبتلایان و بهبود یافتگان بیماری کرونا در دانشگاه تهران با هدف حفظ و ارتقا سلامتی دانشگاهیان و خانواده آنان در برابر بیماری کرونا و جهت تدارک بعضی اقدامات حمایتی از طرف دانشگاه در اردیبهشت ماه امسال توسط مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه، تنظیم شد.

وی اضافه نمود: پس از راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات افراد مبتلا به کرونای دانشگاهیان دانشگاه تهران در پایگاه اطلاع رسانی مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه، در مرحله اول گزارش، اطلاعات 16 خانواده از دانشگاهیان دارای سابقه ابتلاء به بیماری از سامانه دریافت شد.

مقدس، در رابطه با اقدامات حمایتی صورت گرفته، توضیح داد: به وسیله مددکاری مرکز بهداشت و سلامت جهت ارزیابی شرایط سلامت و امور تشخیصی و درمانی با خانواده ها تماس تلفنی گرفته شده است و همچنین با هدف همدلی و حمایت روانی از خانواده ها بسته اقلام بهداشتی شامل محلول ضدعفونی، دستکش، ماسک و… به ارزش تقریبی 160 هزار تومان تهیه و برای خانواده ها ارسال شد.

مدیر کل مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه، در سرانجام اعلام نمود: از کلیه دانشگاهیان محترم درخواست می گردد در صورت سابقه ابتلاء به بیماری کرونا نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه مذکور به نشانی https://his.ut.ac.ir/fa/news/11389 اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10345

به "تهیه اقلام بهداشتی برای تعدادی از دانشگاهیان مبتلا به بیماری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه اقلام بهداشتی برای تعدادی از دانشگاهیان مبتلا به بیماری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید