جزئیات تخصیص وام 75 هزار میلیارد تومانی کرونا

به گزارش راه ساری، عبدالناصر همتی طی یادداشتی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: این روز ها عطف به سابقه بعضی عملکرد ها در گذشته، درخصوص سرنوشت وام 75 هزار میلیارد تومانی نیز ابراز نگرانی می گردد و بر مراقبت بیشتر، جهت صرف آن در امور مولد، تأکید می گردد. دراین خصوص چند نکته را اعلام می کنم:

جزئیات تخصیص وام 75 هزار میلیارد تومانی کرونا

1- ثلث این مبلغ، مستقیماً به حساب های خانوار های یارانه بگیر خواهد رفت و در شرایطی که مردم نیازمند به خرید بوده و فروشندگان کالا و خدمات نیز، نیازمند فروش هستند، کمکی خواهد بود به راه افتادن چرخه اقتصاد. لذا، نگرانی از انحراف آن بی مورد است.

2- بقیه مبلغ وام تخصیصی، عمدتاً به واحد های کوچک و متوسط فراوری کالا و خدمات، یا اشتغال زیر 50 نفر، که نیروی کار خود را، به تشخیص وزارت کار، حفظ نموده اند، پرداخت خواهد شد؛ بنابراین هدف این طرح تضمین تداوم فعالیت و عرضه کالا وخدمات، توسط واحد های دارای شاغل و به التبع آن مولد است. لذا، برای شفافیت بیشتر اسامی واحد ها و مبلغ وام گیرندگان این وام ها در سایت بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

3- همانگونه که قبلاً اعلام کردم، دولت و بانک مرکزی به وسیله دو اقدام، به دنبال عرضه از یک طرف و تحریک تقاضا از طرف دیگر و برگرداندن اقتصاد به ریل حرکت هستند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: فرارو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8753

به "جزئیات تخصیص وام 75 هزار میلیارد تومانی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تخصیص وام 75 هزار میلیارد تومانی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید