جهانبخش: برایتون مثل خانه ام است

به گزارش راه ساری، زندگی در برایتون خوب است و آدم های خوبی اینجا زندگی می نمایند.وقتی به بیرون شهر می روم،مردم با من با احترام برخورد می نمایند.در ابتدا احتیاج داشتم تا منطقه را بشناسم اما الان اینجا را مثل خانه ام می دانم.

جهانبخش: برایتون مثل خانه ام است

رضایت جهانبخش از زندگی در انگلیس

علیرضا جهانبخش رفته رفته به ترکیب برایتون رسیده و بازی های بهتری نسبت به ابتدای فصل انجام می دهد. بال تیم ملی ایران در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه برایتون درباره شرایط این روزهای خود می گوشد: شما به عنوان یک بازیکن همواره دوست دارید فرصت بازی در بازی های بزرگ را پیدا کنید. من برای تیم ملی ایران بازی های مهمی را بازی کردم. من می دانم که طرفداران در بازی های بزرگ از بازیکنان چه چیزی را می خواهند. این بدان معناست که مثل ماه دسامبر باید در اکثر بازی ها پیروز شویم. اتفاقی که زمانی رخ داد که من مصدوم بودم. در آن موقع احساس واقعی طرفداران را درک کردم. در آن بازی ها طرفداران خیلی خوب ما را حمایت کردند و درمقابل بازیکنان نیز عملکرد خوبی داشتند. این بار هم باید چنین روزهایی را تجربه کنیم اما این خوب است که روزهای خوب را احساس می کنیم. حضور طرفداران برای بازی های آینده می تواند موفقیت برایتون را تضمین کند. اگر نتیجه مطلوب را کسب کنیم، طرفداران در روزها و هفته های آینده شاد و خرسند خواهند بود.

-

ستاره ایرانی درباره انتقالش از هلند به انگلیس گفت: واقعا روزهای خوبی در هلند داشتم. نزدیک به 6 سال در هلند زندگی کردم. آب و هوای انگلیس شبیه هلند است. زندگی در شهر برایتون هم خوب است و آدم های خوبی اینجا زندگی می نمایند. وقتی در بیرون شهر به گشت و گذار می پردازم، مردم با من با احترام برخورد می نمایند. در ابتدا احتیاج داشتم تا منطقه را بشناسم اما الان اینجا را مثل خانه ام می دانم. ما به عنوان بازیکن این تیم نماینده شهر و مردم هستیم. وقتی شما بازی خوبی انجام می دهید رفتار خوب زیادی از مردم می بینید و این فوق العاده است.

علیرضا جهانبخش در خاتمه از تجربه حضورش در ورزشگاه های انگلیس هم صحبت کرد: همه ورزشگاه ها در انگلیس جو و فضای خوبی دارند. اینجا خیلی کم پیش می آید که زبان انگلیسی برای کسی بیگانه باشد. امیدوارم در سال های آینده دیگر کسی نباشد که زبان انگلیسی نداند. آنوقت راحت تر می گردد ارتباط برقرار کرد و این مسئله هم در زندگی و هم در فوتبال تأثیر زیادی می گذارد.

3

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1699

به "جهانبخش: برایتون مثل خانه ام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: برایتون مثل خانه ام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید