حال جواد خیابانی خوب است

به گزارش راه ساری، پخش شدن یک تصویر در فضای مجازی هم شایعات زیادی را به دنبال داشت و هم اهالی ورزش، خبرنگاران و بسیاری از مردم را نگران کرد.

حال جواد خیابانی خوب است

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، چند روزی است تصویری از جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده کاهش وزن شدید وی در مدت زمان نه چندان زیادی است. اما این تصویر بعضی از مردم و اهالی ورزش را نگران کرد و پیغام های متعدد و شایعاتی هم رد و بدل شد. تا اینکه جواد خیابانی گزارشگر، مجری و تهیه کننده ورزشی که مدت هاست در قاب تلویزیون کمرنگ تر شده درباره شایعات اخیر پیرامون سلامتی اش بیانیه ای منتشر کرد:

درود فراوان به تمام ملت بزرگ ایران و دوستداران ورزش، راست این است که دوست دارم حال من و سرزمینم خوب باشد و امیدوارم که ایران همواره سربلند بماند . من خوبم و احساس خوبی دارم از اینکه مردم مهربان کشورم نسبت به فرزند خودشان مهر دارند و نگرانش بوده اند. این احساس خوب که از سوی این ملت بزرگ به من رسیده دلیلی است برای آرامش بیشتر من تا در انتها لیگ و فصل فوتبال پُرکاری که داشتیم کمی به خود بیندیشیم و برای فصل جدید پر انرژی تر و بهتر در خدمت این کشور و مردم پرغرورش باشیم.

ارادتمند همه مردم خوب ایران. یک نفر از همین مردم: جواد خیابانی

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3096

به "حال جواد خیابانی خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال جواد خیابانی خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید