حضور وزنه برداران عنوان دار در جام نامجو، مصاف برای سهمیه المپیک

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، علی مرادی در حاشیه بازدید از سالن محل برگزاری رقابت های بین المللی جام نامجو در رشت گفت: خوشبختانه مراحل آماده سازی این سالن به نحو شایسته ای صورت گرفته و فقط مسایل جزیی آن باقی مانده است. با توجه به مراحل آماده سازی، نواقص این سالن به خصوص سیستم های گرمایشی و سرمایشی آن رفع شده و این سالن در حد بسیار بالای استانداردهای جهانی است. به طور حتم تا قبل از شروع رقابت ها، مراحل آمادگی آن به اتمام خواهد رسید.

حضور وزنه برداران عنوان دار در جام نامجو، مصاف برای سهمیه المپیک

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم این رقابتها را در حد کیفی بسیار بالایی برگزار کنیم و به طور حتم با برگزاری و میزبانی پیروز گیلان در این دوره ، شاهد برگزاری هرساله این مسابقات در این استان باشیم.

مرادی در ادامه به شرایط تیم ملی نیز اشاره و توضیح داد: تیم ملی وزنه برداری ایران اردوی مشترکی را با کشور اردن در تهران برگزار گردید و سپس راهی رشت می گردد تا در رقابتهای بین المللی جام نامجو حضور یابد که این دوره از رقابت ها، گزینشی المپیک نیز بشمار می رود.

وی اعلام نمود: پس از اتمام رقابت های بین المللی جام نامجو به طور حتم تعدادی از وزنه برداران سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد و پس از آن نیز ، حداکثر دو مسابقه گزینشی المپیک تا اردیبهشت ماه سال آینده انجام می گردد تا تکلیف نهایی وزنه برداران حاضر در المپیک معین گردد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری به حضور تیم های شرکت کننده در مسابقات جام نامجو نیز اشاره و اظهار کرد: به طور حتم رقابت های جام نامجو رویداد بسیار بزرگی است و کشورها نیز طی هفته جاری به تهران خواهند آمد و از اواخر هفته نیز، سفر آنان به رشت آغاز خواهد شد تا در رقابت های بین المللی جام نامجو حضور یابند. به هرحال این دوره از رقابت ها به دلیل کسب سهمیه المپیک از اهمیت و اعتبار ویژه ای برخوردار است و به طور حتم وزنه برداران نام آشنای دنیا که تا به امروز پیروز به کسب سمهیه المپیک 2020 نشدند، در این دوره از رقابت ها حضور می یابند.

وی اظهار کرد: =هر کشور حداکثر با پنج وزنه بردار حق شرکت در رقابت های بین المللی جام نامجو را دارد تا برای کسب سهمیه المپیک با سایر رقبا مبارزه کند. این دوره از رقابت ها در هفت وزن المپیکی شامل61 کیلوگرم، 67، 73، 81، 96، 109 و 109+کیلوگرم برگزار خواهد شد.

toure-kish.ir: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

3ye.ir: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7707

به "حضور وزنه برداران عنوان دار در جام نامجو، مصاف برای سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزنه برداران عنوان دار در جام نامجو، مصاف برای سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید