حمایت از پروژه های صنایع مرتبط با پرورش ماهی در قفس

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نادر قلی ابراهیمی از حمایت ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست برای بومی سازی صنایع مرتبط با پرورش ماهی در قفس اطلاع داد و گفت: در این حوزه با حمایت از متخصصان جوان و توانمند داخلی ضمن برطرف وابستگی به شرکت های خارجی و جلوگیری از خروج ارز، زمینه توسعه این صنعت و ایجاد اشتغال در کشور فراهم می گردد.

حمایت از پروژه های صنایع مرتبط با پرورش ماهی در قفس

وی با اشاره به برنامه های ستاد در امسال بیان کرد: طراحی، ساخت، نصب، مدیریت و بهره برداری از پایلوت طرح پرورش ماهی در قفس در دریا در استان های ساحلی از برنامه های اولویت دار و مصوب ستاد است.

دبیر ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه کرد: در این راستا اقدامات مناسبی برای شناسایی و راهنمایی شرکت های خلاق، فناور و دانش بنیان برای بومی سازی این صنعت صورت گرفته است.

پروژه پرورش ماهی در قفس از موضوعات با اهمیت در رابطه با امنیت غذایی کشور، تامین پروتئین، برطرف وابستگی به کشورهای خارجی و اشتغالزایی در مناطق محروم در چارچوب اقتصاد مقاومتی و نگاه به توسعه درون زا است.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4032

به "حمایت از پروژه های صنایع مرتبط با پرورش ماهی در قفس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از پروژه های صنایع مرتبط با پرورش ماهی در قفس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید