خبرنگاران امیدواریم دولت و مجلس به جمع بندی مشترک در مورد بودجه 1400 دست یابند

به گزارش راه ساری، معاون امور مجلس رییس جمهوری با بیان اینکه در مورد بودجه سال 1400 با مجلس شورای اسلامی در حال مشاوره هستیم و صحبت می کنیم، گفت: امیدواریم هفته آینده به یک جمع بندی مشترک که در آن خیر، صلاح و مصلحت کشور است، دست یابیم.

خبرنگاران امیدواریم دولت و مجلس به جمع بندی مشترک در مورد بودجه 1400 دست یابند

حسینعلی امیری سه شنبه در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی دهه مبارک فجر در شیراز در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مهم این است که کشور در سال 1400 بدون قانون بودجه نماند.

معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: نبود قانون بودجه بر معیشت و زندگی مردم، زندگی فعالان اقتصادی و نظام اداری تاثیرگذار است.

امیری با بیان اینکه بودجه مهمترین سند اقتصادی یکسال آینده است، اظهارکرد: به همین دلیل صحبت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دنبال می گردد تا به یک جمع بندی مشترک دست یابیم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان آنالیز کلیات لایحه بودجه 1400 کل کشور، با گزارش کمیسیون تلفیق بودجه در مورد این لایحه مخالفت کردند و به این ترتیب کلیات بودجه در مجلس رد شد و به دولت بازگشت.

دولت اعلام نموده است که اصلاح لایحه بودجه 1400 را در دستور کار دارد.

معاون امور مجلس رییس جمهوری از صبح امروز(سه شنبه) برای افتتاح چند پروژه عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر به شیراز سفر نموده است.

امیری در آیین بهره برداری از تصفیه خانه های آب شهرستان فسا و تاسیسات وابسته به آن و همچنین تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید صدرا در شمال غرب شیراز که در ارتباط ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری برگزار گردید، حضور یافت.

وی همچنین مرکز تحقیقات استخوان و مفاصل، کتابخانه و قرائت خانه بیمارستان شهید چمران شیراز و مجموعه گردشگری ملک پارس را افتتاح کرد.

افتتاح فاز دوم تقاطع غیرهمسطح استاد بهمن بیگی، مرکز آموزش تاکتیک و حریق آتش نشانی و پارک سایه از دیگر برنامه های سفر معاون امور مجلس رییس جمهوری به شیراز است.

ویراپارس: ویراپارس: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14155

به "خبرنگاران امیدواریم دولت و مجلس به جمع بندی مشترک در مورد بودجه 1400 دست یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امیدواریم دولت و مجلس به جمع بندی مشترک در مورد بودجه 1400 دست یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید