خبرنگاران رادوشوویچ: اعلام بازیکن مشکوک به کرونا سیاست برخی تیم ها برای لغو لیگ است

به گزارش راه ساری، تهران- خبرنگاران- دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی تیم ها اعلام می کنند که بازیکن مشکوک به کرونا دارند اما من فکر می کنم که این سیاست آنها برای لغو لیگ باشد.

خبرنگاران رادوشوویچ: اعلام بازیکن مشکوک به کرونا سیاست برخی تیم ها برای لغو لیگ است

بوژیدار رادوشوویچ که روز گذشته به ایران بازگشته، منتظر جواب آزمایش کرونای خود است تا از امروز بتواند تمرینات تیمی خود را با پرسپولیس شروع کند.

طبق نوشته تارنمای dalmatinskiportal کرواسی، این دروازه بان پس از بیش از 2 ماه حضور در اشپیلت، با طی کردن راه طولانی سفر به زاگرب، فرانکفورت و دوحه به تهران رسید تا به تمرینات باشگاه ایرانی اضافه گردد.

وی گفت: من به محض ورود به ایران دمای بدنم را در فرودگاه مورد ارزیابی قرار دادند و سپس برای انجام آزمایش کرونا اعزام شدم و قرار شد تا زمان آمدن جواب آزامایش در خانه بمانم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: متاسفانه در پرواز کرواسی به فرانکفورت، هیچ جای خالی بین مسافران وجود نداشت و هواپیما کاملا پر بود اما در پرواز به قطر شرایط بهتر بود. چرا که پزشکانی با لباس های مخصوص شبیه به فضا نوردان در پرواز بودند. در فرودگاه هم که پنج ساعت باید آنجا می ماندم، هیچ چیز در فرودگاه به غیر از یک کافه کار نمی کرد و من سعی کردم وقتم را با تماشای فیلم بگذرانم.

وی گفت: من 16 مارس به کرواسی بازگشتم و بیش از دو ماه و نیم در اشپیلت بودم. اما زمان خوبی بدست آوردم تا با در خانه ماندن استراحت کنم. من تمرینات را پشت سر گذاشتم و سپس به یک روستا رفتم تا بتوانم تمرینات هوازی را هم دنبال کنم. هنگام بازگشت به شهر هم تمریناتم را در زمین زیر نظر مربیانم پیگیری کردم و بیش از 60 جلسه تمرینی را در 70 روز انجام دادم؛ حتی بیش از زمانی که از ایران به کرواسی بازگشتم آماده هستم.

رادوشوویچ گفت: ادامه فوتبال در ایران هنوز در ابهام قرار گرفته است. پرسپولیس در حال حاضر در صدر جدول و اختلاف 10 امتیازی نسبت به تیم دوم قرار گرفته است و تنها 9 مسابقه تا خاتمه فصل باقی مانده است. در حال حاضر خیلی از تیم ها به شروع لیگ اعتراض می کنند در حالی که تاریخ شروع مسابقات 29 خرداد اعلام شده است اما ادامه مسابقات هنوز در ابهام است. ظاهرا برخی تیم ها بازیکنانی مشکوک به ویروس کرونا دارند اما من فکر می کنم این یک سیاست از سوی آنها است. البته برخی تیم های بزرگتر برای لغو لیگ تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: به طور حتم سلامتی همه افراد مهمترین موضوع است اما من تابع تصمیمات بوده و همیشه برای بازی آماده هستم. این برای رقیبان ما مهم است که ما برای چهارمین سال متوالی قهرمان نشویم اما در طول 5 سال ما 5 بازی را واگذار نکردیم. این بهترین دلیل تلاش تیم ها برای لغو لیگ است.

رادوشوویچ گفت: ایران در حال حاضر کمی بیشتر از 138 هزار مورد مبتلا به کرونا دارد اما شرایط رفته رفته به حالت عادی باز می گردد. شاید این تعداد زیاد به نظر برسد اما ایران کشوری است 80 میلیون جمعیت دارد. رفته رفته هم سایر نفرات خارجی تیم ها به ایران باز خواهند گشت.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9519

به "خبرنگاران رادوشوویچ: اعلام بازیکن مشکوک به کرونا سیاست برخی تیم ها برای لغو لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رادوشوویچ: اعلام بازیکن مشکوک به کرونا سیاست برخی تیم ها برای لغو لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید