خبرنگاران ساری چمدان خود را برای بازگشت به ایتالیا بست

به گزارش راه ساری، تهران- خبرنگاران- به دنبال توافق باشگاه یوونتوس برای پرداخت غرامتی جزئی به باشگاه چلسی در ازای صدور رضایتنامه مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چمدان های خود را برای بازگشت به زادگاهش بست.

خبرنگاران ساری چمدان خود را برای بازگشت به ایتالیا بست

براساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، چلسی برای صدور رضایتنامه ساری درخواست 6 میلیون یورو غرامت نموده بود اما گزارش ها حاکی از آن است که یوونتوس بر سر مبلغ کمتری به توافق رسیده است که البته شامل مبالغی پاداش یا به اصطلاح افزونه است؛ پاداش هایی که تنها در صورت برآورده شدن شروطی تعیین توسط مرد ایتالیایی پرداخت خواهد شد؛ از جمله این شروط می توان به نهمین اسکودتوی متوالی بانوی پیر یا فتح لیگ قهرمانان اروپا اشاره نمود.

فابیو پاراچی مدیر ورزشی باشگاه یووه به منظور مذاکره برای انتقال ساری، همین هفته به لندن سفر کرد و این در حالی است که سرمربی ایتالیایی پیش تر و پس از ملاقات شخصی با رومن آبراموویچ رئیس چلسی و متقاعد کردن وی، از ماریا گرانوفسکایا مدیر اجرایی باشگاه خواسته بود تا رضایتنامه وی را صادر کند.

براساس گزارش منابع موثق، ساری با قراردادی سه ساله راهی تورین خواهد شد.

در این بین، آبی های لندن باید به دنبال جانشینی برای ساری باشند و برآورد ها از ترغیب فرانک لمپارد اسطوره آبی ها برای جدایی از دربی کانتی و نشستن روی نیمکت تیم محبوبش حکایت دارد.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3357

به "خبرنگاران ساری چمدان خود را برای بازگشت به ایتالیا بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساری چمدان خود را برای بازگشت به ایتالیا بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید