خبرنگاران مصرف روزانه گاز طبیعی در شهرستان لردگان 1.5میلیون مترمکعب افزایش یافت

به گزارش راه ساری، شهرکرد- خبرنگاران - رییس شرکت گاز لردگان گفت: با راه اندازی آزمایشی فاز نخست مجتمع پتروشیمی این شهرستان مصرف روزانه گاز طبیعی یک میلیون و 500 هزار مترمکعب افزایش یافت.

خبرنگاران مصرف روزانه گاز طبیعی در شهرستان لردگان 1.5میلیون مترمکعب افزایش یافت

امرالله شاهرخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، مصرف روزانه گاز مصرفی در بخش خانگی در شهرستان لردگان را در اوج مصرف 600 هزار مترمکعب عنوان و توضیح داد: با احداث و تکمیل ایستگاه گاز طبیعی، سوخت مورد احتیاج مجتمع پتروشیمی لردگان تا چندین سال آینده مرتفع شده است.

به گفته وی، با برنامه ریزی اجرا شده سوخت مورد احتیاج کارخانه سیمان لردگان که از بیش از 80درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارست نیز تا درب کارخانه با ظرفیت مصرف روزانه بیش از 100 هزار مترمکعب تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

رییس شرکت گاز لردگان، تعداد مشترکان خانگی گاز شهری این شهرستان را 55 هزار مشترک عنوان و توضیح داد:با جابجایی و تراشه برداری 300 هزار مترمکعب سنگ در گردنه سخت گذر چهارطاق، شبکه گاز به 19 روستای منج این شهرستان رسید.

شاهرخی، تعداد جمعیت ساکن در منطقه منج را بیش از 10 هزار نفر مطرح نمود و گفت:از 280روستا و آبادی این شهرستان بیش از 200 روستای آبادی 20 خانوار و دارای شرایط از گاز طبیعی برخوردار شده است .

به گزارش خبرنگاران، طبق گزارش کارشناسان شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری بیش از 95 درصد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی استان 86.5 درصد است، که این استان در ردیف هشت استان سبز کشور در اجرای گازرسانی به مناطق شهری، روستایی و صنعتی است.

شهرستان لردگان در 190 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9615

به "خبرنگاران مصرف روزانه گاز طبیعی در شهرستان لردگان 1.5میلیون مترمکعب افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصرف روزانه گاز طبیعی در شهرستان لردگان 1.5میلیون مترمکعب افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید