ایده های خلاقانه در طراحی بروشور

به گزارش راه ساری، آیا می خواهید مطمئن شوید که طراحی بروشور شما توجه شما را جلب می نماید؟ خوب، بیشتر به دنبال این نباشید، زیرا ما از متخصصان خواسته ایم و یک سری نکات برای بالا بردن بروشور خود را از خوب، عالی به شما ارائه می دهیم.

 

ایده های خلاقانه در طراحی بروشور

اگر ترجیح می دهید از ابتدا با طراحی بروشور خود آغاز نکنید، مجموعه ای از قالب های بروشور عالی را در اختیار شما قرار می دهیم. اما اگر می خواهید کل راه را بروید و همه چیز را از ابتدا خلق کنید، می خواهید کاری کنید که می تواند در سبد طراحی شما افتخارآفرینی کند.

قبل از آغاز طراحی بورشور هدف خود را بشناسید

وقتی به فکر طراحی یک بروشور هستید، از سؤال از مشتریان بپرسید که چرا فکر می نمایند به یک بروشور احتیاج دارند؟ سپس از آنها بخواهید اهداف خود را تعریف نمایند. برخی اوقات آنها فقط یکی را می خواهند زیرا آخرین بروشور آنها کار نمی نماید. اگر آنها مختصراً برای شما آورده اند، قدمی از آن بردارید و دقیقاً ببینید که در واقع چه چیزی در کوشش برای دستیابی به آن هستند.

فونت های خود را محدود کنید

شما وقتی به فکر طراحی یک بروشور هستید، به فونت های زیادی احتیاج ندارید - فقط یک فونت، عنوان، زیر عنوان و متن کپی. اما ما همواره آن را می بینیم: مردم فکر می نمایند که احتیاج به پیدا کردن یک فونت عنوان دارند که قبلاً کسی از آن استفاده نکرده است. مشتری معمولاً بر روی قلم ها صدر می زند زیرا آنها اغلب هویت شرکتی را در حال حاضر دارند.

از سهام کاغذ خود بهره ببرید

قبل از قرار دادن قلم به دفترچه یادداشت، در خصوص سهام کاغذ صحبت کنید. اگر در حال کار برای مشتری هستید، بپرسید که آیا آن باید استاندارد A4 باشد. به عنوان مثال آنها را با استفاده از کاغذ بدون پوشش در نظر گرفته اید یا خیر. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه انتخاب سهام مناسب کاغذ برای پروژه خود، این پست را آنالیز کنید.

کپی خود را درست دریافت کنید

طراحی بروشور: کپی خود را به درستی دریافت کنید شاید شما نمی خواهید آن را بشنوید، اما نسخه عالی برای طراحی بروشور بسیار مهم است

کپی عالی اغلب کم ارزش ترین عنصر در طراحی بروشور است. بسیاری از مردم درک نمی نمایند که کپی باید به عنوان بخشی از مفهوم کلی طراحی در نظر گرفته گردد. در مرحله اولیه هر پروژه طراحی بروشور، با کپی کردن آن را آزمایش کنید تا ببینید آیا احتیاج به پردازش مجدد دارد یا خیر. عناوین چیزی نیستند که بعداً مورد استفاده قرار گیرند.

خوانندگان را اول قرار دهید

طراحی بروشور باروک در جشنواره Edge با هدف دستیابی به مخاطبانی که به طور سنتی به موسیقی کلاسیک گوش نمی دادند، بنابراین باکستر و بیلی یک بروشور برای بازتاب این موضوع طراحی کردند

هنگام فکر کردن درباره نحوه طراحی یک بروشور، هدف نهایی را در ذهن داشته باشید. آیا این بروشوری است که در پاسخ به درخواست های ارائه شده در وب سایت منتشر می گردد؟ آیا یک نمایشگاه در نمایشگاه است یا یک بروشور پشت پرده؟ وقتی کسی آن را باز کند، چه چیزی برای آنها می گوید؟ برای آن شخص طراحی کنید، نه برای خودتان.

از عبارات ساده بهره ببرید

شما می خواهید بدانید که چگونه یک بروشور درست کنید، درست است؟ برخی اوقات ایده های ساده بهترین هستند. اگر مشتری تصمیم گرفته است که می خواهد بسیاری از تصاویر چسبانده شده برای به دست آوردن یک نقطه خاص، احتمالاً بهتر است آنها را بچسبانید. راه چاره ممکن است این باشد که به جای آن از یک پوشش چاپی بهره ببرید و درمورد آنچه می خواهند بگویند، یک عبارت بسیار تحت اللفظی بیان کنید.

فونت را روی کاغذ تنظیم کنید

لنت های طرح را از هم جدا کنید و برای آغاز ایده های طراحی و ترسیم را امتحان کنید. به جای این که دو هفته برای مدت کوتاهی از آن بهره ببرید، تمام ایده های خود را در میان بگذارید و سپس سه مفهوم را ارائه دهید تا ببینید کدام یک مشتری از کمترین نفرت متنفر است.

آنچه را که کار می نماید نگه دارید

وقتی که فکر می کنید چگونه می توانید یک بروشور را مورد توجه قرار دهید، سعی کنید حواس پرتی یا متفاوت باشد، به خاطر آن نیست. به عنوان مثال، بیشتر طراحان از همان 10 تا 20 قلم در بسیاری از پروژه هایی که روی آن کار می نمایند استفاده می نمایند. دلایل طراحی صدا وجود دارد که چرا Helvetica زیاد استفاده می گردد، و اینکه Rockwell یک فونت سرخط خوب است.

انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8472

به "ایده های خلاقانه در طراحی بروشور" امتیاز دهید

2 کاربر به "ایده های خلاقانه در طراحی بروشور" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های خلاقانه در طراحی بروشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید