خلیج فانگ نگا (Phang Nga Bay)

به گزارش راه ساری، در 95 کیلومتری جزیره زیبای پوکت در تایلند خلیج فانگ نگا، خلیجی زیبا و بکر قرار گرفته است. این خلیج در شمال جزیره پوکت قرار گرفته که میتوان از دو طریق هوایی و زمینی به این خلیج راه پیدا کرد.به وسیله لنگرگاه های شرقی جزیره پوکت میتوان به خلیج فانگ نگا عزیمت کرد.

خلیج فانگ نگا (Phang Nga Bay)

این خلیج دارای جزایر زیبا و متعدد هم چون جزیره جیمز باند ، صخره های از آب سربراورده ، پارک های محافظت شده ، گونه های مختلف گیاهان و جانوران است.

از جزایر زیبای این خلیج میتوان به جزیره سورین و جزیره سیمیلان اشاره نمود که دارای سواحل بکر و زیبا و مناظر دیدنی زیر آب هستند که هر غواص و علاقه مند به دریا و موجودات دریایی را به این خلیج می کشاند. این خلیج بدون شک یکی از زیباترین جاهای دیدنی پوکت است.

جزیره خائولک واقع در این خلیج دارای مناطق دیدنی فراوانی از جمله پارک ساحلی ، آبشاارهای زیبا ، گونه های مختلف جانوری هم چون پرندگان نادر ، پستانداران عجیب است.هم چنین در این جزیره هتل های ارزان و شیک برای گردشگران تعبیه شده است که این هتل ها در امتداد ساحل قرار گرفته اند و شما به راحتی میتوانید از مناظر این جزیره حتی هنگامی که در اتاق هتل خود به سر میبرید نهایت لذت را تجربه کیند و شب ها با صدای آرام موج ها به خواب بروید.

با قایق هایی که تدارک دیده شده میتوانید به یکی دیگر از جزایر این خلیج به نام جزیره یماک رفته که این جزیره سکونی بوده و ساکنان کمی در آن با ماهیگیری روزگار خود را می گذرانند.اکثر جزایر این خلیج خالی از سکنه و طبیعتی دست نخورده هستند. کوه پانیی از دیگر جاذبه های این خلیج بوده که میتوان با قایق های در نظر گرفته شده به آنجا عزیمت کرد.

45 دقیقه با هواپیما تا این خلیج زیبا بیشتر فاصله ندارید!خطوط هوایی پر رفت و آمند این جزیره گواهی بر فرسوده و بازنشسته شدن این جزیره در سال های آینده می باشد چرا که هر ساله تعداد زیادی گردشگر و مسافر تور پوکت به سوی این خلیج زیبا سرازیر می گردد.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: ای تایلند
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4049

به "خلیج فانگ نگا (Phang Nga Bay)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیج فانگ نگا (Phang Nga Bay)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید