خلیلی: نمی توان درباره قرعه بد و خوب صحبت کرد

به گزارش راه ساری، محسن خلیلی بعد از حضور در مراسم قرعه کشی لیگ برتر در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفته است:آقای کالدرون مرتب سراغ زمان آغاز لیگ را از من می گیرد. در اینجا، همه تشنه آغاز بازی ها هستند. هم مربیان شناخت خوبی نسبت به بچه ها دارند و هم بچه ها با افکار سرمربی آشنا شدند. برای کامل شدن این شناخت احتیاج داریم که وارد بازی ها بشویم.

خلیلی: نمی توان درباره قرعه بد و خوب صحبت کرد

مدیر تیم پرسپولیس درباره تحلیل خود از وضعیت قرعه کشی مسابقات،گفت:همه تیم ها باید دوبار برابر هم قرار بگیرند، پس خیلی نمی توان درباره قرعه بد و قرعه خوب صحبت کرد. برای ما هم فرق زیادی نمی نماید، قرعه چگونه باشد. هر قرعه ای هم به ما بیفتد. همه تیم ها مقابل پرسپولیس با تمام توان بازی می نمایند.

خلیلی درباره بازی های پرسپولیس در هفته های ابتدایی و تحلیل هایی که درباره سنگینی این برنامه خواهد داشت اضافه کرد:با توجه به شرایط جدول فصل گذشته و تحلیل هایی که وجود دارد، در همان آغاز لیگ با حریفان خوب و قدرتمندی بازی داریم. این مساله هم خوب است و هم می تواند بد باشد. تا حد زیادی بستگی به خود ما دارد. منظور از ما، تیم و طرفداران است. این شرایط قطعا انگیزه و ولع بچه های ما را برای بهتر شدن و تمرکز بیشتر زیاد می نماید.از نگاه من، طرفداران ما هم پا به پای تیم سه دوره قهرمان شده اند، پس تجربه لازم را برای مواجهه با شرایط خاص دارند. ما سعی می کنیم جنبه های خوب این برنامه را ببینیم و روی آن کار کنیم.به هر حال روی دیگر سکه هم این است که وقتی به نیم فصل دوم برسیم، در بخش دوم آن با این تیم ها روبرو نیستیم ولی باز تاکید می کنم حداقل برای پرسپولیس هیچ بازی آسانی وجود ندارد و این طور نیست که بازی با تیم مثلا دهم جدول خیلی آسان تر از بازی با تیم دوم باشد و چه بسا که از جهاتی سخت تر هم می گردد.

11

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4207

به "خلیلی: نمی توان درباره قرعه بد و خوب صحبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: نمی توان درباره قرعه بد و خوب صحبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید