خلیل زاده: پرداخت حقوق استراماچونی حل شد ، مسئله ای برای شرکت در لیگ قهرمانان نداریم

به گزارش راه ساری، سرپرست باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات آندره آ استراماچونی اطلاع داد.

خلیل زاده: پرداخت حقوق استراماچونی حل شد ، مسئله ای برای شرکت در لیگ قهرمانان نداریم

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، ، اسماعیل خلیل زاده گفت: با یاری جواد معبودی فر، سر کنسول ایران در ترکیه و همکاری حمید بیات سفیر ایران در ایتالیا، امروز پول در اختیار سفارت ایران در ایتالیا نهاده شد و در ادامه به حساب آقای استراماچونی واریز خواهد شد. استراماچونی امروز و دیروز در محل سفارت ایران در ایتالیا حضور یافت و مذاکراتی برای بازگشت وی صورت گرفته است. لازم می دانم از این دو عزیز یعنی آقایان معبودی فر و بیات بابت همکاری صمیمانه شان، سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که پیگیر امور بودند و آقای عراقچی که در این راه به ما یاری کردند، تشکر ویژه کنم. به هر روی خوشبختانه بحث پرداخت حقوق آقای استراماچونی حل شده است.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: اما درباره موضوع دیگر مورد درخواست آقای استراماچونی که بحث تقلیل مدت قرارداد به یک سال بود هم باید بگویم که درحال رایزنی با وکلای وی در قطر هستیم و اگر لازم باشد راهی قطر می شوم تا با حل این موضوع، مقدمات سفر استراماچونی به ایران فراهم گردد.

وی در خاتمه با رد ابهامات و شایعات درباره مجوز حرفه ای گری استقلال از آسیا اضافه نمود: شایعاتی که در مورد مجوز حرفه ای استقلال مطرح شده صحت ندارد و مدیر بین الملل باشگاه استقلال به همراه رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال که برای قرعه کشی لیگ قهرمانان به مالزی رفته بودند، در مقر AFC هم حضور یافتند و توضیحات کاملی را به مسئولان مربوطه ارائه دادند و تعیین شد مسئله ای جهت شرکت کردن تیم استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان وجود ندارد و خطری آبی پوشان را در این فصل تهدید نمی کند و از این جهت هم خیال طرفداران راحت باشد.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6996

به "خلیل زاده: پرداخت حقوق استراماچونی حل شد ، مسئله ای برای شرکت در لیگ قهرمانان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: پرداخت حقوق استراماچونی حل شد ، مسئله ای برای شرکت در لیگ قهرمانان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید