خواننده کنسرت فینال: شاید آرمان گرشاسبی

به گزارش راه ساری، هنوز البته چیزی قطعی نشده اما هیچ بعید نیست کنسرت پیش از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را آرمان گرشاسبی و گروهش (چارتار) برگزار نمایند.

خواننده کنسرت فینال: شاید آرمان گرشاسبی

به گزارش خبرنگاران ، اول بار، معاون باشگاه پرسپولیس بود که از برگزاری کنسرت پیش از فینال لیگ قهرمانان اطلاع داد. ایرج عرب می گفت: قرار است دو خواننده مطرح کشور به صورت زنده برنامه اجرا نمایند اما هنوز نام این خواننده ها معین نیست. با دو سه نفر مذاکره نموده ایم و امروز یا فردا آنها را معرفی خواهیم کرد.

در ادامه شنیدیم که فدراسیون فوتبال با بهنام بانی و شهاب مظفری دو خواننده پاپ به توافق رسیده و آنها پیش از بازی روز شنبه پرسپولیس و کاشیما در استادیوم آزادی دو برنامه 4 دقیقه ای اجرا خواهند کرد که البته تکذیب شد. این تکذیبیه را از زبان مدیر شرکت آوای فروهر که مدیریت اجراهای بهنام بانی را به عهده دارد، شنیدیم: این خبر را تکذیب می کنم زیرا هنوز قراردادی به صورت رسمی امضا نشده. در صورت رسمی شدن این اتفاق، به وسیله صفحه شخصی بهنام بانی و شرکت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

با این حال اجرای زنده موسیقی همچنان یکی از برنامه های مورد نظر فدراسیون فوتبال است و حتی مشاور فرهنگی فدراسیون ادعا کرد که این اجراها به دو زبان فارسی و انگلیسی خواهد بود. غلامحسین زمان آبادی گفته: مجوز برگزاری کنسرت از سوی شورای تامین صادر شده و ای اف سی هم این کنسرت هشت دقیقه ای را در فهرست برنامه های فینال قرار داده است. طبق تاکید ای اف سی تمام برنامه های مربوط به دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان در حوزه اختیارات و وظایف باشگاه پرسپولیس و تمام هزینه های این دیدار و برنامه های مربوط به اختتامیه و جشن قهرمانی هم بر عهده این باشگاه است.

زمان آبادی همچنین گفته که فدراسیون در انتخاب خواننده فینال هم هیچ دخالتی نخواهد داشت: فدراسیون فوتبال و کمیته فرهنگی این فدراسیون هیچ دخالتی در امور مربوط به فینال و برنامه های آن ندارد و فقط هماهنگی های لازم را با پرسپولیس انجام می دهد. حتی انتخاب گروه کنسرت و اینکه با کدام هنرمند همکاری گردد بر عهده باشگاه پرسپولیس است.

این در حالی است که امروز نام یک خواننده دیگر هم بر سر زبان ها افتاده و او کسی نیست جز پسر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس. هنوز البته چیزی قطعی نشده اما هیچ بعید نیست کنسرت پیش از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را آرمان گرشاسبی و گروهش (چارتار) برگزار نمایند.

2 - 350

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 626

به "خواننده کنسرت فینال: شاید آرمان گرشاسبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواننده کنسرت فینال: شاید آرمان گرشاسبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید