داورزنی: باید حرف های انتخابات را کنار گذاشت، هندبال ظرفیت قهرمانی در آسیا و دنیا را دارد

به گزارش راه ساری، محمدرضا داورزنی گفت: باید حرف های انتخابات را کنار گذاشت و فضای لازم برای ارتقای هندبال به کار گرفته گردد.

داورزنی: باید حرف های انتخابات را کنار گذاشت، هندبال ظرفیت قهرمانی در آسیا و دنیا را دارد

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در جریان مجمع انتخاباتی هندبال و پس از ثبت آرا گفت: به پاکدل تبریک میگویم که در دور دوم رأی اعتماد مجمع را گرفت. سایر دوستان زحمت کشیده بودند و کاندیدا شدند و وظیفه خود دانستند. برای آن ها در ادامه راهشان آرزوی توفیق می کنم. رقابت انتخابات تمام شد و باید حرف های انتخاباتی کنار گذاشته گردد و فضای لازم برای ارتقا هندبال به کار گرفته گردد.

وی اضافه نمود: باید همه ظرفیت های کشور استفاده گردد تا هندبال به اهدافش برسد. برخود لازم می دانم از زحمات رحیمی تشکر کنم که به دلیل ابلاغ قانون عرصه را به فرد دیگری تحویل داد و برای او آرزوی توفیق دارم و امیدوارم در پست آسیایی به کشور یاری نمایند.

داورزنی گفت: دوستان در صحبت ها به مسائل هندبال اشاره کردند و امیدوارم پاکدل از تمام ظرفیت ها استفاده کند تا درخشش هندبال را در المپیک 2024 و بازی های آسیایی 2022 را ببینیم. منابع اقتصادی، اسپانسرها و همه کسانی که می توانند به هندبال یاری کند استفاده گردد. همچنین پخش تلویزیونی که به دیده شدن یاری می نماید. به جرأت می گویم زمانی تیم خوبی در هندبال داشتیم و حالا هم ظرفیت قابل قبولی داریم. اگر در هندبال درست برنامه ریزی گردد می تواند یکی از مهیج ترین رشته ها باشد. این مهم احتیاج به تحول در آموزش، داوری و کارهای زیر ساختی و استعدادیابی دارد. هندبال که لژیونرهای زیادی دارد باید در آسیا بدرخشد. امیدوارم در کوتاه ترین زمان مجمع بعدی را داشته باشیم.

معاون وزیر ورزش گفت: هندبال جزو رشته هایی است که می تواند در آسیا و دنیا بدرخشد. فوتبال جای خود را دارد راجع به آن صحبت نمی کنم. اما در رشته های توپی ظرفیت جوانان و نیروهای ما در کشور خوب است و احتیاج به برنامه ریزی خوب دارد تا به قهرمانی در المپیک و آسیا برسند.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1743

به "داورزنی: باید حرف های انتخابات را کنار گذاشت، هندبال ظرفیت قهرمانی در آسیا و دنیا را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: باید حرف های انتخابات را کنار گذاشت، هندبال ظرفیت قهرمانی در آسیا و دنیا را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید