درخواست جنجالی تراکتور برای محرومیت مادام العمر 2 پرسپولیسی

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه تراکتور، محمد نصیری، معاون فرهنگی این باشگاه درباره اتفاقات ملاقات با پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پس از اتفاقات بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، به طور دقیق شرایط سکو ها را آنالیز و رصد کردیم که با مدنظر قرار دادن تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، تعیین شد که طرفداران پرسپولیس در بین طرفداران تراکتور حضور داشتند و عامل اصلی ایجاد تنش در سکو ها بودند.

درخواست جنجالی تراکتور برای محرومیت مادام العمر 2 پرسپولیسی

نصیری شرح داد: بازیکنان پرسپولیس در داخل زمین و طرفداران نفوذی شان در سکو ها تنش ایجاد کردند و باید جوابگوی رفتارشان باشند.

او اعلام نمود: طرفداران تنش زا به بازیکنان محبوب تراکتور همانند اخباری و کیانی سنگ و بطری آب پرتاب کردند که محال امر است این اتفاق از سوی تراکتوری ها اتفاق افتاده باشد.

معاون فرهنگی باشگاه تراکتور با اشاره به توهین های زننده امید عالیشاه و سعید آقایی به طرفداران تراکتور، اعلام نمود: میلیارد ها تومان از بیت المال در فوتبال این کشور هزینه می گردد، اما دو بازیکن با رفتارشان تمامی هزینه ها را به باد فنا داده و فرهنگ یک کشور را زیر سوال می برند. انتظار داریم کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و مراجع بالا نه به خاطر جو ورزشگاه ها، بلکه به خاطر حفظ فرهنگ کشورمان، چنین افرادی که به اجتماع آسیب می زنند را مادام العمر محروم نمایند.

وی در انتها اعلام نمود: به زودی بخش مسئولیت های اجتماعی باشگاه راه اندازی می گردد تا علاوه بر انعکاس فرهنگ والای طرفداران مان به مسئولان استان و کشور، زمینه ای ایجاد گردد تا از اتفاقاتی هم چون حضور طرفداران رقیب در بین طرفداران ما و بسیاری از موارد دیگر و ایجاد تنش به وسیله آنان در فضای حقیقی و مجازی جلوگیری گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14606

به "درخواست جنجالی تراکتور برای محرومیت مادام العمر 2 پرسپولیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست جنجالی تراکتور برای محرومیت مادام العمر 2 پرسپولیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید