دروغ های مصلحتی الیور استون مقابل دوربین می رود

به گزارش راه ساری، الیور استون جدیدترین فیلمش را به عنوان دروغ های مصلحتی با بازی بنیسیو دل تورو بازیگر برنده اسکار مقابل دوربین می برد.

دروغ های مصلحتی الیور استون مقابل دوربین می رود

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوودریپورتر، دروغ های مصلحتی که داستان آن در شهر نیویورک می گذرد درباره شخصیتی به نام جک (بنیسیو دل تورو) است که کودکی خود را در خانه ای همراه با خشونت گذرانده است و حالا در زندگی مشترک خود نیز در حال تکرار اشتباهات والدین خود است و وقتی از رویه زندگی خود خسته می شود سفری را برای پیدا کردن خود آغاز می کند اما بیشتر در خود گم می شود.

فیلم دروغ های مصلحتی قرار است از بهار سال 2019 میلادی در شهر نیویورک مقابل دوربین برود و فرناندو سولیچین و راس کاتز نیز تهیه کنندگی این فیلم جدید را بر عهده دارند.

سولیچین در فیلم های وحشی ها و اسنودن نیز با الیور استون همکاری داشته است.

دل تورو که متولد پورتوریکو و بزرگ شده آمریکاست در سال 2000 برای بازی در فیلم قاچاق ساخته استیون سودربرگ در نقش یک افسر پلیس به نام خاویر رودریگوئز پیروز به کسب جایزه اسکار، گلدن گلوب، بفتا و همچنین انجمن بازیگران آمریکا شد.

وی در سال 2003 نیز برای بازی در فیلم 21 گرم ساخته الخاندرو گونزالز ایناریتو برای دومین بار نامزد کسب جایزه اسکار بهترین نقش مکمل مرد شد و آخرین فیلم با بازی او سیکاریو: روز سرباز نام داشت.

الیور استون، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ضدجنگ که به واسطه کارگردانی سری فیلم هایی که درباره جنگ ویتنام ساخت به شهرت رسید و تاکنون سه بار پیروز به دریافت جایزه اسکار شده است، جوخه (1986)، متولد چهارم جولای (1989) و بهشت و زمین (1993)، او این سه فیلم را سه گانه نامیده، هرچند هریک جنبه های مختلفی از جنگ را به تصویر کشیده است، وال استریت، پلیتون و قاتلین بالافطره از جمله آثار شاخص این کارگردان آمریکایی به شمار می رود.

وی در سال 1978 برای فیلم قطار سریع السیر نیمه شب پیروز به کسب جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد و دو بار نیز برای فیلم های پلیتون (1986) و متولد چهارم جولای (1989) اسکار کارگردانی گرفته است.

جدیدترین اثر سینمایی وی فیلم زندگی نامه اسنودن مامور سابق سرویس های امنیتی آمریکا بود و وی اخیرا یک سریال تلویزیونی چهار قسمتی با موضوع مصاحبه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز ساخته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6965

به "دروغ های مصلحتی الیور استون مقابل دوربین می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروغ های مصلحتی الیور استون مقابل دوربین می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید