دوست داشتم به تهران بیایم اما نشد، شرایط ایران بهتر از آمریکا است

به گزارش راه ساری، کتایون خسرویار در مصاحبه با خبرنگار مهر درباره شرایط و شرایط تیمش ReignFC در سیاتل آمریکا گفت: حدود دو ماه است که تمرینات تعطیل شده است و به وسیله فضای مجازی با بازیکنان ارتباط تصویری دارم. در سه هفته گذشته هر روز برنامه بررسی کردن فیلم داشتیم. دو بار در روز با هم آنلاین ورزش می کنیم. تمرینات هوازی را نیز هرکس خودش انجام می دهد و چند کیلومتر می دود. سعی بر انجام این برنامه است و اگر نشد یک روز در میان حتماً تماس تصویری دارم.

دوست داشتم به تهران بیایم اما نشد، شرایط ایران بهتر از آمریکا است

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ادامه داد: تعیین نیست چه زمانی دوباره می توانیم به زمین فوتبال برویم و با هم ورزش کنیم. کاری که در بعضی از ایالت های آمریکا انجام می گردد این است که دانشگاه ها و مسئولان لیگ مربی و یک یا دو بازیکن را برای 14 روز در پانسیون قرنطینه می نماید و سپس اجازه انجام تمرین را می دهد. در حال حاضر تمام ایالت ها این اجازه را ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود معلوم نیست چه زمانی مسابقات فینال برگزار خواهد شد و چیزی اعلام نشده است. دانشگاه ها نیز به زمان بازگشایی نزدیک می گردد و بسیاری از بازیکنان در دانشگاه به فوتبال خواهند پرداخت. فعلاً که همه چیز روی هواست و سلامتی برای همه مهم است.

خسرویار درباره ارتباط با بازیکنان خود در ایران نیز گفت: هنوز با بازیکنان و مربیان ایرانی در ارتباط هستم. چند روز گذشته ملیکا محمدی با دو بازیکن آمریکایی به وسیله صفحه اینستاگرام من به صورت زنده راجع به فوتبال صحبت کردند. سعی می کنم ارتباطم را با بازیکنان و مربیان داخل ایران حفظ و با آنها احوال پرسی کنم.

وی در خاتمه گفت: چند هفته گذشته خیلی سعی کردم به ایران بیایم اما فامیل گفتند این کار را نکنم تا شرایط بهتر گردد. در آمریکا همه جا بسته است و فقط اجازه داریم در خانه بمانیم اما ایران اینگونه نیست و می دانم همه چیز باز است. خدا می داند چه اتفاقی رخ خواهد داد. هنوز واکسنی برای این ویروس پیدا نشده است، تا جایی که می توانیم باید در خانه بمانیم و خود را مشغول کنیم. سعی می کنم کتاب بخوانم و کارهایی را انجام دهم که تا به امروز به دلیل کمبود وقت زمان انجام آنها را نداشتم و الان بهترین زمان استفاده است.

آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9084

به "دوست داشتم به تهران بیایم اما نشد، شرایط ایران بهتر از آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست داشتم به تهران بیایم اما نشد، شرایط ایران بهتر از آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید