راه اندازی آدینه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال

به گزارش راه ساری، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال از تشکیل آدینه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو در این شهرستان اطلاع داد.

راه اندازی آدینه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، محمد رضا شایقی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی شهرستان خلخال امروز شنبه 30 تیر 97 در جلسه برنامه ریزی برای راه اندازی آدینه بازار توضیح داد: این مهم با هدف کوشش در راستای تحقق شعار سال انجام می گردد.

او اضافه کرد: آدینه بازار فرصتی برای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان محلی بوده و می تواند فرصتی برای جذب گردشگران به منطقه نمونه نیز فراهم سازد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال تاکید نمود: با برنامه ریزی اجرا شده طی هفته های آینده آدینه بازار راه اندازی می گردد که فعالیت آن دو روز در هفته خواهد بود.

شایقی همچنین به نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری به منطور خدمت رسانی بهینه به مسافران اشاره و تاکید نمود: نظارت مستمر بر عملکرد مراکز اقامتی، سرویس های بهداشتی، صندلی های سوخت، سرویس های بهداشتی و مناطق نمونه گردشگری ازناو و اندبیل انجام می گردد.

او همچنین به ساماندهی خانه مسافرها و جارچی ها در شهرستان اشاره و توضیح داد: خلخال دروازه ورود مسافران از سمت جنوب استان است و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در این شهرستان مورد تاکید است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4487

به "راه اندازی آدینه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی آدینه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید