رزیدنت اویل 2 دومین موفقیت بزرگ کپ کام در استیم را رقم زد

به گزارش راه ساری، هنوز از انتشار رزیدنت اویل 2 یک هفته نگذشته است که نسخه رایانه شخصی آن در عرض چند ساعت تبدیل به یکی از پر طرفدارترین بازی های کپ کام در استیم شد. در همان شب انتشار تعداد بازی کننده های رزیدنت اویل 2 روی استیم به 55 هزار نفر رسید و این روند افزایش تا صبح فردای عرضه بازی هم ادامه داشت.

رزیدنت اویل 2 دومین موفقیت بزرگ کپ کام در استیم را رقم زد

با توجه به خود آمار استیم، شب عرضه رزیدنت اویل 2 این بازی با بیش از 55 هزار بازی کننده، نهمین بازی پر هوادار استیم بعد از Team Fortress 2 بود. بازی Team Fortress 2 با وجود انتشار در ده سال پیش هنوز 60 هزار بازی کننده همزمان دارد.

در زمان نوشتن این مقاله تعداد بازی کننده های همزمان رزیدنت اویل 2 در حد 40 هزار نفر است و انتظار می رود با رسیدن به تعطیلات آخر هفته این رقم بالاتر هم برود. جالب است که با این ارقام رزیدنت اویل 2 دومین بازی پیروز کپ کام در استیم و یکی از پیروز ترین بازی های ژاپن بعد از مجموعه های متال گیر سالید و دارک سولز است.

بازی شکارچی هیولا جدید یعنی Monster Hunter: World که سال پیش توانست به رکورد 329 هزار بازیکن همزمان برسد و اغلب روزها هم بیش از 50 هزار بازی کننده همزمان در استیم داشت، هنوز هم لقب پیروز ترین بازی کپ کام را در استیم دارد. البته بدون شک باید به ساختار آنلاین بازی Monster Hunter: World اشاره کنیم که در تقابل با رزیدنت اویل 2 به عنوان یک بازی کاملا تک نفره است. با توجه به بقیه بازی های سری رزیدنت اویل، این بازی پیروزیتی چشمگیر داشته و حتی رزیدنت اویل 7 را هم پشت سر گذاشته است.

پیروزیت رزیدنت اویل 2 فقط به فروش محدود نبوده و بسیاری از منتقدان هم آن را ستوده اند.

بسیاری امیدوار هستند که با چنین پیروزیت هایی کپ کام ترغیب گردد بقیه بازی های سری مثل رزیدنت اویل 3 را هم بازسازی کند.

منبع: PCGamesN

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1188

به "رزیدنت اویل 2 دومین موفقیت بزرگ کپ کام در استیم را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیدنت اویل 2 دومین موفقیت بزرگ کپ کام در استیم را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید