رفعتی: داور به درستی گل ذوب آهن را خطا بیان کرد، برای انتخاب داوران وسواسی خاص داریم

به گزارش راه ساری، رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال تأکید کرد، داور دیدار ذوب آهن - سپیدرود به درستی گل تیم میزبان را خطا اعلام نموده است.

رفعتی: داور به درستی گل ذوب آهن را خطا بیان کرد، برای انتخاب داوران وسواسی خاص داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود رفعتی درباره عملکرد داوران در هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به گزارش ناظران بازی ها در این هفته، مشکل خاصی در بازی ها وجود نداشت و شاهد قضاوت های خوبی از داوران بودیم و اشتباه تأثیرگذاری در نتیجه مسابقات نداشتیم.

وی در ادامه درباره بازی ذوب آهن اصفهان - سپیدرود رشت نیز گفت: بنابر گزارش ناظر داوری فیلم این مسابقه را بازبینی و بررسی کردم و کاملاً تعیین شد گل ذوب آهن در موقعیت خطا به ثمر رسید و داور به درستی تشخیص داده است.

رئیس دپارتمان داوری اضافه نمود: با توجه به اینکه به هفته های پایانی لیگ نزدیک می شویم و حساسیت مسابقات بالا رفته است، شاهد قضاوت های خوبی از داوران هستیم. آنچه مسلم است هفته های پایانی لیگ هم برای تیم های بالای جدول و هم برای تیم های پایین جدول حساسیت فراوانی دارد و با تأکیدات رئیس فدراسیون فوتبال، هم در انتخاب داوران و هم برای نظارت بر کار آنها دقت و وسواسی خاص خواهیم داشت.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2099

به "رفعتی: داور به درستی گل ذوب آهن را خطا بیان کرد، برای انتخاب داوران وسواسی خاص داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفعتی: داور به درستی گل ذوب آهن را خطا بیان کرد، برای انتخاب داوران وسواسی خاص داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید