روایت یک ایرانی از گلزنی به بارسلونا با دست شکسته

به گزارش راه ساری، ملی پوش فوتسال ایران با اشاره به گلزنی اش در دیدار مقابل بارسلونا اسپانیا در جام باشگاه های اروپا گفت: هیچ پزشکی اجازه نمی داد با دست شکسته برای تیم غیرت بازی کنم.

روایت یک ایرانی از گلزنی به بارسلونا با دست شکسته

به گزارش مهر، تیم فوتسال غیرت قزاقستان شب گذشته، آدینه 6 اردیبهشت، پیروز شد در مرحله نیمه نهایی فوتسال جام باشگاه های اروپا برابر تیم بارسلونا با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی برسد و راهی فینال گردد.

حسین طیبی ملی پوش ایرانی غیرت در این بازی پیروز شد برای تیمش یک گل بزند و یک پاس گل بدهد تا نقش زیادی در صعود تیم قزاقستانی به فینال اروپا داشته باشد.

تیم غیرت فردا یکشنبه، 8 اردیبهشت، در دیدار فینال به مصاف تیم اسپورتینگ پرتغال می رود. از سال 2013 این برای اولین بار است که هیچ تیمی از اسپانیا در فینال جام باشگاه های اروپا حضور ندارند.

طیبی در تبادل نظر با خبرنگار مهر، درباره این مسابقه گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم. بازی سختی بود.

ملی پوش فوتسال ایران که گل اول تیمش را در این مسابقه به ثمر رساند، تاکید نمود: شب گذشته با بارسلونا که یکی از تیم های خوب جهان است، بازی کردیم. بهترین بازیکنان اسپانیا و برزیل در این تیم بازی می نمایند. هدفمان برد بود و در خاتمه پیروز شدیم.

وی گفت: دیشب نماینده ایران در زمین بودم و کوشش می کنم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.

طیبی درباره دست شکسته اش و اینکه چطور با آسیب دیدگی برای غیرت بازی کرد، توضیح داد: دستم شکسته است و با دست شکسته بازی کردم. هیچ پزشکی اجازه نمی داد با این شرایط برای تیمم بازی کنم.

وی یادآور شد: دو روز قبل از بازی گچ دستم را باز کردم و کوشش کردم نماینده خوبی برای ایران باشم. خدا را شکر هم توانستم گل بزنم و هم پاس گل بدهم.

ملی پوش فوتسال گفت: بعد از بازی فینال دوباره دستم را گچ می گیرم چون از دو ناحیه شکسته است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2488

به "روایت یک ایرانی از گلزنی به بارسلونا با دست شکسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت یک ایرانی از گلزنی به بارسلونا با دست شکسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید