روس نفت به دنبال دریافت خسارت برای کاهش فراوری نفت

به گزارش راه ساری، شرکت روس نفت که بزرگترین فراوریکننده نفت روسیه است برای نخستین بار بیان کرد به دنبال دریافت خسارت از شرکت ترانس نفت برای کاهش فراوری نفت به دلیل آلودگی در شبکه خط لوله این شرکت است.

روس نفت به دنبال دریافت خسارت برای کاهش فراوری نفت

به گزارش خبرنگاران، این آلودگی که برای اولین بار در آوریل از سوی بلاروس کشف شد، به توقف صادرات نفت به وسیله خط لوله دروژبا و کاهش فراوری در روسیه که یکی از بزرگترین فراوریکنندگان نفت دنیا است، منجر شد.

روس نفت در اظهارنظر کم سابقه ای درباره آلودگی نفت اعلام نمود نتایج سه ماهه دوم بر مبنای استانداردهای محاسباتی روسیه شامل ضرر ناشی کاهش فراوری نفت به دلیل خسارت حاصل از آلودگی نفت خواهد بود.

این شرکت اعلام نمود مجبور شده است فراوری نفت خود را کاهش دهد زیرا شبکه خط لوله ترانس نفت قادر به انتقال آن نبوده است.

روس نفت اعلام نمود محاسبه ضرر پس از انجام ارزیابی های پیچیده شامل کاهش اجباری فراوری نفت در مدت مذکور که ناشی از کاهش حمل نفت در شبکه خط لوله ترانس نفت بوده است، کامل خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، ترانس نفت در اواخر ژوییه سقف پرداخت 15 دلار به ازای هر بشکه نفت را برای جبران خسارت آلودگی معین کرد با این حال این مبلغ باعث انتقاد خریدارانی شد که آن را بسیار پایین قلمداد کردند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4260

به "روس نفت به دنبال دریافت خسارت برای کاهش فراوری نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روس نفت به دنبال دریافت خسارت برای کاهش فراوری نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید