رونمایی از 3 محصول ضدعفونی کننده در واحد یادگار امام خمینی شهرری

به گزارش راه ساری، سه محصول از سوی مرکز تحقیقات اکوفیزیولوژی گیاهان زراعی و دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری فراوری و رونمایی شد.

رونمایی از 3 محصول ضدعفونی کننده در واحد یادگار امام خمینی شهرری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از شهرری، با حضور سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری، رامین محمدعلی طهرانی معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام شهرری از سه محصول تهیه شده توسط مرکز تحقیقات اکوفیزیولوژی گیاهان زراعی و دارویی با همکاری گروه شیمی رونمایی شد.

معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام خمینی شهرری در حاشیه این رونمایی اظهار کرد: این سه محصول شامل محلول و ژل ضدعفونی کننده دست و محلول ضدعفونی کننده سطوح سخت هستند.

محمدعلی طهرانی با بیان اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا و عزم ملی مقابله با این ویروس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهرری نیز با عزمی جدی برای مبارزه با این بیماری گام های موثری برداشته، مطرح کرد: با دستور دکتر قاضی مغربی در 13 اسفند سال 98 نخستین جلسه کارگروه مبارزه با ویروس کرونا با حضور رئیس اداره آزمایشگاه ها و کارگاه ها، نماینده گروه شیمی و رئیس مرکز تحقیقات اکوفیزیولوژی گیاهان زراعی و دارویی برگزار و نسبت به تهیه مواد اولیه و استفاده از ظرفیت علمی و تحقیقاتی اعضای هیئت علمی و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی برای فراوری محصولات مقابله با کرونا پیگیری های لازم انجام شد.

مواد ضدعفونی کننده آماده عرضه به خانواده عظیم دانشگاه آزاد اسلامی است

وی ادامه داد: بلافاصله اقدامات لازم برای عملیاتی شدن موضوع شروع شد و با انجام مکاتبات متعدد با مراکز و نهادهای تأمین کننده اتانول و پیگیری های اجرا شده در فروردین امسال مرکز تحقیقات اکوفیزیولوژی پیروز به دریافت محلول الکلی اتانول شد.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری توضیح داد: پس از انجام آزمایش های اولیه برای معین درصد الکل، تهیه فرمولاسیون براساس استانداردهای مورد تأیید انجام و محصولات شامل محلول و ژل با ظرفیت حدود 100 لیتر در روز فراوری و بسته بندی شد.

محمدعلی طهرانی اعلام نمود: اکنون با افتخار محصولات تهیه شده آماده عرضه به خانواده عظیم دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه اعضای هیئت علمی و پرسنل واحد یادگار امام شهرری است.

ابوالفتح اکبرزاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهرری و نماینده گروه شیمی نیز در جریان رونمایی از این محصولات توضیحات مبسوطی درباره چگونگی تهیه و فرمولاسیون محصولات ارائه کرد و آمادگی خود را برای فراوری فوم و اسپری محصولات فوق و سایر محصولات مورد احتیاج دانشگاه اعلام نمود.

4078/

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8783

به "رونمایی از 3 محصول ضدعفونی کننده در واحد یادگار امام خمینی شهرری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 3 محصول ضدعفونی کننده در واحد یادگار امام خمینی شهرری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید