رویداد گردشگری خلاق با موضوع پارک های فضایی برگزار می گردد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، همزمان با هفته جهانی فضا، رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارک های موضوعی فضاپایه 16 و 17 مهرماه با همکاری سازمان فضایی ایران و دانشگاه صنعتی شریف در محل این پژوهشگاه برگزار می گردد.

رویداد گردشگری خلاق با موضوع پارک های فضایی برگزار می گردد

طالب عبدالهی، مدیر امور پژوهش و فناوری و عضو هیئت علمی پژوهشگاه فضایی ایران، درباره این رویداد گفت: تمامی افراد مستعد، اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه ها، موسسات آموزشی، شرکت های دولتی و خصوصی، می توانند در حوزه های زیست بوم صنعت گردشگری موضوعی، زیست بوم صنعت بازی و سرگرمی موضوعی، زیست بوم صنایع فرهنگی هنری و چندرسانه ای، جریان سازی ارائه محتوا مبتنی بر مبانی علمی و معرفتی، مجموعه های جانبی مکمل در حوزه اقتصاد خلاق با ارائه طرح ها، ایده ها، محصولات و خدمات خود، در این رویداد شرکت نمایند.

مدیر امور پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران، هدف از برگزاری این رویداد را گردآوری و یاری به تجاری سازی طرح های خلاقانه کشور، برای استفاده در پارک های گردشگری فضاپایه ذکر کرد و اضافه کرد: هرچند این پارک ها با هدف آشنایی مخاطبان آن با علوم و فناوری های فضایی تاسیس خواهند شد ولی ضروری است، توجیه مالی نیز داشته باشند.

وی گفت: طرح های ارسالی باید از نظر مالی نیز موجه باشند، مگر آنکه ایده یا طرح ارائه شده از اهمیت ویژه ای در حوزه های فرهنگی، زیستی و اجتماعی برخوردار باشد که این موضوع نیز در فرمت های ارائه شده مورد توجه قرار خواهد گرفت.

عبدالهی گفت: علاقه مندان در مرحله اول باید طرح ها و ایده های خود را برای دفتر مدیریت طرح پارک های موضوعی ارسال نمایند تا آنالیز های لازم روی آن ها انجام گردد. پس از گردآوری، از ایده ها و طرح های برگزیده دعوت به عمل خواهد آمد تا با تکمیل و ارائه طرح خود، آن را با سایر طرح ها و ایده ها به رقابت بگذارند.

زمان جذب طرح ها و ایده ها برای شرکت در این رویداد تا دهم مهرماه سال جاری به وسیله سایت spacepark.ir امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5083

به "رویداد گردشگری خلاق با موضوع پارک های فضایی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد گردشگری خلاق با موضوع پارک های فضایی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید