ستاره بوستون از لبرون جیمز در مقابل نقدها حمایت کرد

به گزارش راه ساری، تهران - خبرنگاران - لبرون جیمز با اینکه در ترکیب لیکرز می درخشد اما نمی تواند باعث برد این تیم گردد. از دست رفتن پلی آف هم برای او و تیمش سخت است و به همین دلیل این ستاره تحت فشار انتقادهای زیادی واقع شده است. با این حال دوست و هم تیمی سابق جیمز از او حمایت نموده است.

ستاره بوستون از لبرون جیمز در مقابل نقدها حمایت کرد

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز با پنج مسابقه ادامه پیدا کرد که در جریان این دیدارها لس آنجلس لیکرز بازهم باخت تا روزهای خاتمهی اش در این فصل NBA نیز تلخ باشد. لیکرز امروز یکشنبه در مصاف با بوستون سلتیک بازنده بود و با نتیجه 120 بر 107 تن به شکست داد و سی و ششمین باختش در این فصل را نیز تجربه کرد. در این دیدار لبرون جیمز با اینکه روزهای سخت و پرفشاری را پشت سر می گذارد مثل یک ستاره عمل کرد و با کسب 30 امتیاز، 10 ریباند و 12 پاس منجربه گل تریپل دبل کرد اما بازهم نتوانست طعم پیروزی تیمش را بچشد.

در طرف دیگر میدان کایری ایروینگ ستاره بوستون نیز عملکرد خوبی داشت و با کسب 30 امتیاز، 7 ریباند و 5 پاس منجربه گل نقش زیادی در برد تیمش بازی کرد. ایروینگ با اینکه فصل به نسبت خوبی را با بوستون پشت سر گذاشته اما فشارها و انتقادهای زیادی را تحمل نموده است اما اتفاق جالب در جریان این مسابقه صحبت های این بازیکن درباره لبرون جیمز دوست و همبازی سابقش است.

او درباره انتقادها از لبرون جیمز گفته که این صحبت ها عادلانه نیست. ایروینگ گفته است: وقتی وارد یک تیم جدید می شوی مسوولیت های زیادی داری که باید انجام بدهی. وقتی به دلیل مصدومیت می روی و دوباره در میانه فصل به ترکیب بازمی گردی کارت خیلی سخت است.

ایروینگ اضافه کرد: در این شرایط که همه تیم ها با قدرت کوشش نموده اند و خود را به پلی آف نزدیک نموده اند کار پیش روی تو آسان نخواهد بود. با این حال تمام کوششت را می کنی.

ستاره بوستون که با این صحبت ها به وضعیت لبرون جیمز در ترکیب لیکرز اشاره می کرد ادامه داد: شانس نمی آوری و به پلی آف نمی روی. قطعا آسان نیست به خصوص برای کسی که 10 سال این مرحله لیگ را تجربه نموده است. من کاملا او را می فهمم و شرایطش را درک می کنم.

در این روزها که لیکرز نمی تواند به پلی آف صعود کند همه از لبرون جیمز انتقاد می نمایند. حتی یکی از کارشناسان در برنامه ای تلوزیونی اعلام نموده که به نظرش لیکرز باید در این فصل لبرون جیمز را به تیمی دیگر انتقال دهد تا شانس جذب بازیکنانی چون کاوی لئونارد و کوین دورانت را داشته باشد.

در دیگر مسابقه میلواکی صدرنشین کنفرانس شرق به پیروزی هایش ادامه داد و با درخشش بازیکن یونانی خود شارلوت را 131 بر 114 شکست داد. جیناس آنتتوکنمپو ستاره میلواکی 26 امتیاز، 13 ریباند و 6 پاس منجربه گل بهترین بازیکن میدان بود.

خبر جالب توجهی که امروز رسانه ها را متعجب کرد تصمیم مالک باشگاه نیویورک نیکز بود. جیمز دولان یکی از طرفداران نیویورک را از حضور در استادیوم این تیم محروم کرد. دلیل این کار صحبت های تماشاگر خطاب به او بود که گفت باید تیم را بفروشد. مالک نیویورک در واکنش به این صحبت طرفدار تیمش را از حضور در سالن منع کرد و این تماشاگر هم تاکید نمود که از دیدن بازی های تیم مورد علاقه اش در خانه و جلوی تلوزیون لذت خواهد برد.

در دیگر مسابقه امروز مینه سوتا و واشنگتن به مصاف هم رفتند که این مسابقه در وقت اضافه به سود مینه سوتا تمام شد. این تیم توانست با نتیجه 135 بر 130 حریفش را شکست دهد. کارل توون ستاره مینه سوتا بود و قبل از خاتمه کوارتر چهارم این مسابقه که در وقت قانونی 121 بر 121 برابر شده بود با کسب 40 امتیاز و 16 ریباند درخشید. او قبل از خاتمه دیدار آسیب دید و از زمین خارج شد.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به توضیح زیر است:

فینیکس 120 - پورتلند 127

بروکلین 114 - آتلانتا 112

ورزشی**ع-ح**2024

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1720

به "ستاره بوستون از لبرون جیمز در مقابل نقدها حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره بوستون از لبرون جیمز در مقابل نقدها حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید