سرنوشت مالی دنیا در سال آینده میلادی

به گزارش راه ساری، خبرنگاران : سازمان همکاری و توسعه مالی روز اول دسامبر گزارش جدید چشم انداز مالی دنیا را منتشر کرد. در این گزارش اشاره شده است که چین تنها اقتصاد بزرگی باقی خواهد ماند که سال جاری رشد مثبتی داشته است.

سرنوشت مالی دنیا در سال آینده میلادی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین سازمان همکاری و توسعه مالی روز اول دسامبر گزارش جدید چشم انداز مالی دنیا را منتشر کرد. در این گزارش اشاره شده است که چین تنها اقتصاد بزرگی باقی خواهد ماند که امسال رشد مثبتی داشته است. انتظار می رود که در انتها سال آینده، اقتصاد دنیای به سطح قبل از شیوع کرونا بازگردد. نیز، پیش بینی می گردد که سهم چین در رشد اقتصاد دنیا در سال 2021 بیش از

سازمان همکاری و توسعه مالی: سهم چین در رشد مالی دنیای در سال 2021 بیش از یک سوم خواهد بود یک سوم باشد.

طبق پیش بینی این گزارش، اقتصاد دنیای امسال بر اثر شیوع کرونا 4.2درصد کوچک گردد که بهتر از پیش بینی ها در ماه های ژوئن و سپتامبر امسال است. این گزارش معتقد است که استفاده ازواکسن کرونا در آینده و تسریع مداوم بهبود مالی چین به افزایش اطمینان در بازار و بهبود اقتصاد دنیای یاری می نماید؛ اقتصاد دنیای طی دو سال آینده به طور متوسط حدود 4 درصد رشد خواهد داشت.

سازمان همکاری و توسعه مالی در این گزارش از دولت های کشورهای مختلف خواسته است تا با استفاده از ابزارهای سیاستی مطمئن شوند که گروه های آسیب دیده از این پاندمی پشتیبانی مورد احتیاج خود را دریافت می نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13207

به "سرنوشت مالی دنیا در سال آینده میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت مالی دنیا در سال آینده میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید