سریال جاذبه های گردشگری استان اردبیل تولید می شود

به گزارش راه ساری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای معرفی ظرفیت های استان، سریال جاذبه های گردشگری اردبیل تولید می شود.

سریال جاذبه های گردشگری استان اردبیل تولید می شود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز، 7 دی ماه در بازدید از محل ساخت فیلم سینمایی لبه پرتگاه در روستای ترزنق از توابع بخش مرکزی خلخال اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت هنر سینما و تلویزیون سریالی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی تمام شهرستان های این استان تهیه و از طریق شبکه های مختلف سیما پخش خواهیم شد.

او افزود: بازدید از مراحل ساخت این سریال در خلخال و دیدار و گفت وگو با تهیه کننده، کارگردان و دست اندرکاران ساخت این فیلم فرصتی فراهم کرد تا درباره چگونگی ساخت سریالی با مضمون معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی مناطق مختلف استان با سازندگان این سریال صحبت و مذاکره شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار داشت: ساخت این سریال در راستای معرفی جاذبه های گردشگری استان به صورت فرااستانی با استفاده از ظرفیت شبکه های سراسری صدا و سیما و تامین اعتبار ساخت از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بوده و محتوای سریال از طریق این اداره کل آماده شده و در اختیار کارگردان سریال قرار خواهد گرفت.

فلاحی با بیان اینکه مقدمات کار در نشستی با کارگردان سریال لبه پرتگاه در محل تصویرداری و ساخت این فیلم فراهم شده است، گفت: پیش از این فیلم های مستند مختلفی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان به سفارش این اداره کل از طریق شرکت های تبلیغاتی و همچنین واحد تولید صدا و سیمای شبکه سبلان تهیه و پخش شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13426

به "سریال جاذبه های گردشگری استان اردبیل تولید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال جاذبه های گردشگری استان اردبیل تولید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید