پویانمایی های کانون در جشنواره بین المللی سیکاف کره جنوبی

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، انیمیشن های کوتاه مومو به کارگردانی رسول زرین و هادی طبسی، پدربزرگ به کارگردانی شیوا صادق اسدی و وقتی که بچه بودم به کارگردانی مریم کشکولی نیا در بخش مسابقه رسمی فیلم کوتاه این جشنواره به نمایش در آمدند.

پویانمایی های کانون در جشنواره بین المللی سیکاف کره جنوبی

کشکولی نیا و صادق اسدی در این رویداد بین المللی حضور دارند. این رویداد هنری در بخش های فیلم زنده، فیلم کوتاه، فیلم دانشجویی، کودک سیکاف، ویترین سیکاف، سیکاف آن لاین و مسابقه ویژه از 2 خرداد شروع شده است و تا 7 خرداد 1394 ادامه دارد.

این جشنواره سال جاری پذیرای فیلم های بیش از 30 کشور دنیا همچون تایوان، ژاپن، هلند، اسپانیا، جمهوری چک، آمریکا، ایران، آرژانتین، روسیه، فرانسه، سوئیس، کانادا، کرواسی، استونی، برزیل، یونان، رومانی، اسلواکی، لهستان، بلژیک، انگلستان، مجارستان، دانمارک، پرتغال، آلمان، تایلند، چین، لیتوانی، هند، مکزیک، ایرلند و استرالیا است.

فیلم های این جشنواره در سالن های سینمای انیمیشن سئول و میونگ دونگ سی جی وی نمایش داده می گردد و این جشنواره در نخستین روز با نمایش فیلم بلند انیمیشن موضوع هانا و آلیس از کشور ژاپن گشایش یافت. مراسم گشایش جشنواره در فضای باز میدان سئول همراه با نمایش شاد گروهی از بچه ها و جمعی از علاقمندان و میهمانان داخلی و خارجی جشنواره برگزار گردید.

گفتگوی کارگردان ها، کارگاه هنری و رویداد ویژه از برنامه های جنبی این جشنواره به شمار می رود. جشنواره بین المللی فیلم های انیمیشن و کارتونی سیکاف یکی از معتبرترین جشنواره های انیمیشن در کشور کره جنوبی است که از سال 1995 تاکنون برگزار می گردد.

این جشنواره از سوی حامیانی همچون انجمن تهیه کنندگان انیمیشن، انجمن کارتون، انجمن هنرمندان انیمیشن، انجمن ناشران کارتون راه اندازی شده است و بودجه برگزاری آن را وزارت فرهنگ، ورزش و توریست و نیز سازمان توریست کشور کره جنوبی تقبل نموده است.

فیلم انیمیشن 6 دقیقه ای ماه و گریز ساخته کشور فرانسه که پیروز به دریافت جایزه ویژه حضار در دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم ایندی لیزبوای کشور پرتغال شده بود در بخش مسابقه رسمی کودک سیکاف حضور خواهد داشت.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5607

به "پویانمایی های کانون در جشنواره بین المللی سیکاف کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویانمایی های کانون در جشنواره بین المللی سیکاف کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید