سری A در آستانه ثبت رکوردی دیگر برای خرید بازیکن

به گزارش راه ساری، باشگاه های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در تابستان سال جاری می توانند رکورد جدیدی برای خرید بازیکن به ثبت رساندند.

سری A در آستانه ثبت رکوردی دیگر برای خرید بازیکن

به گزارش خبرنگاران، در حالی که هنوز یک روز دیگر به بسته شدن پنجره جابجایی فوتبال ایتالیا باقی مانده است، باشگاه های کالچو در آستانه ثبت رکوردی جدید قرار گرفته اند و آن را به رقمی معادل یک میلیارد و 85 میلیون یورو رسانده اند.

رکورد قبلی سری A برای خرید بازیکن در بازار تابستانی جابجایی، سال گذشته به ثبت رسید که یک میلیارد و 276 میلیون یورو بود.

لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا اگرچه هنوز فاصله قابل توجهی با توصیف شدن به عنوان زیباترین لیگ جهان دارد - عنوانی که در دهه های 80 و 90 در اختیار داشت - و برای این کار باید پیشرفت های قابل توجهی در زمینه زیرساخت ها به خصوص نوسازی تقریباً تمام ورزشگاه های این لیگ صورت بگیرد اما اکنون می تواند ادعا کند که از حیث پول خرج کردن برای خرید بازیکن توان رقابت با لالیگا و لیگ برتر انگلیس را دارد.

در رکوردی که سری A تابستان گذشته برای خرید بازیکن به ثبت رساند، انتقال 117 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس سهم بسزایی داشت. سال جاری هم اما با توجه به رفع شدن محدودیت های باشگاه اینتر برای خرید بازیکن و افزایش بودجه بعضی از تیم ها برای خرید بازیکن، ارقام قابل توجهی به ثبت رسیده است که همچون سال گذشته بالاترین آنها متعلق به باشگاه یوونتوس است.

با وجود فاصله ای نزدیک به 200 میلیون یورو با رکورد قبلی، انتظار می رود که در مدت زمان باقی مانده این رکورد هم جابجا گردد به خصوص که جابجاییی مانند خرید ایروینگ لوسانو از سوی ناپولی با رقمی بالغ بر 40 میلیون یورو در شرف وقوع است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4655

به "سری A در آستانه ثبت رکوردی دیگر برای خرید بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A در آستانه ثبت رکوردی دیگر برای خرید بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید