سنگ کاری در بازسازی ساختمان

به گزارش راه ساری، در بازسازی ساختمان مواردی بسیاری صورت میگیرد تا به نتیجه نهایی یعنی همان ساختن فضایی برای زندگی انسان برسیم . مجری دکوراسیون در بازسازی ساختمان پروژه طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان را به چند بخش تقسیم میکند و متناسب با نحوه اجرا و مواردی که در کار صورت میپذیرد دست به تغییر و تحول و بازسازی ساختمان میزنند . بازسازی ساختمان شامل مواردی میشود که برای اجرای هر کدام از آن ها احتیاج به استاد کار و تیم طراحی و اجرای حرفه ای در این زمینه داریم . این موارد شامل اسکلت ساختمان ، بنایی ساختمان ، گچ کاری ، کاشیکاری ، نازک کاری ، سنگ کاری و موارد دیگری است که هر کدام از این کار ها در زمان مناسب و همراه با اجرای پروژه طراحی و در پروژه به کار برده میشوند .

سنگ کاری در بازسازی ساختمان

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

1 - سنگ کاری بیرون ساختمان

سنگ کاری در دو بخش فضای بیرونی ساختمان و طراحی دکوراسیون خانه انجام میشود که هرکدام از آن ها نیز موارد استفاده مخصوص به خود را دارند .

  • نمای ساختمان

یکی از موارد استفاده از سنگ کاری در بیرون ساختمان مربوط به نمای ساختمان میشود . استفاده از سنگ های مختلف برای زیبایی و جذابیت نمای بیرون ساختمان به شدت پرطرفدار است و مردم برای استفاده از آن در ساختمان هایشان بسیار علاقه نشان میدهند .

سنگ کاری ممکن است برای بازسازی ساختمان و ترمیم سنگ های قدیمی به کار رود که شامل شکستگی و ترک خوردگی سنگ ، افتادن سنگ نما ، از بین رفتن ملات ها و یا حتی شل شدن آن باشد .

  • دیوار چینی و حیاط

دومین مورد استفاده از سنگ برای بیرون ساختمان در ساخت حیاط است . سنگ در حیاط ممکن است در موارد زیر به کار رود ، دیوار چینی ساختمان بوسیله سنگ ، طراحی کف حیاط بوسیله سنگ های طبیعی و عظیم و پوشاندن بین آن ها با سنگ زیره های کوچک یا ملات ، طراحی و اجرای محوطه و دیوار باغچه و مواردی از این قبیل از موارد استفاده سنگ در فضای بیرون ساختمان و در حیاط است .

2- سنگ کاری درون ساختمان

پس از طراحی و اجرای سنگ کاری در بیرون ساختمان به سراغ سنگ کاری در فضای داخلی منازل میرویم .

  • مزایای استفاده از سنگ کاری در فضای داخلی منازل

در این قسمت به طور خلاصه مزایای استفاده از سنگ کاری در بازسازی خانه را برای شما بیان میکنیم .

حفظ کیفیت سنگ و عدم تغییر رنگ و کیفیت آن .

مقاومت و استحکام زیاد سنگ در برابر عوامل محیطی و اقلیمی .

تنوع جنس و رنگ سنگ برای استفاده در سطوح مختلف خانه اعم از دیوار ها و کف آپارتمان

قابلیت اجرایی آن برای تمام سطوح و عایق بودن مناسب این متریال

قابلیت انعطاف پذیری و شکل گیری آن برای ابعاد و ویژگی های متفاوت در فضا

3-جنس های مختلف سنگ

سنگ دارای تنوع و گوناگونی بسیاری است که باعث شده است استفاده از آن در فضای بیرونی و درونی ساختمان فضاهایی جذاب و منحصر به فرد را ایجاد کند .

  • سنگ تراورتن

این سنگ تنوع بسیار بالایی دارد و از ویژگی های آن این است که به دلیل مقاومت بالایی که در برابر شرایط جوی و اقلیمی دارد استفاده از آن هم در نمای ساختمان پیشنهاد میشود و هم به دلیل تنوع رنگی و نقشی که دارد و باعث جذابیت و درخشندگی محیط میشود برای استفاده در فضاهای داخلی منازل نیز مناسب است .

  • سنگ مرمر

سنگ های مرمر به دلیل زینتی بودن میتوانند در فضای داخلی خانه دکوراسیون لوکس را برای خانه ها به ارمغان بیاورند . استفاده از این سنگ برای کف خانه و مواردی از این قبیل در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه ، سرویس و حمام میتواند نمونه های زیبا و شیکی را برای خانه ها ایجاد کند .

  • سنگ گرانیت

این سنگ نیز مقاومت بالایی در برابر ضربه ، سایش ، شرایط اقلیمی از جمله رطوبت و موارد دیگر را دارد . به همین دلیل میتوان از این سنگ در فضای های درونی ساختمان و خارجی و حتی برای استفاده در پله ها و راهرو ها استفاده کرد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11104

به "سنگ کاری در بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ کاری در بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید