شرکت های دانش بیان یاری هزینه عارضه یابی می گیرند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، شرکت های دانش بنیان و فناور ممکن است در راستا کاری خود با مسائل جدی مدیریتی روبرو شوند، این شرکت ها می توانند تا سقف 70 درصد هزینه ها از خدمات عارضه یابی بهره مند شوند. این خدمت به شرکت ها یاری می نماید تا با دریافت یاری تخصصی بر مسائل مدیریتی پیروز شوند.

شرکت های دانش بیان یاری هزینه عارضه یابی می گیرند

خدمت عارضه یابی همانگونه که از نام آن تعیین است به شرکت هایی که در خط فراوری یا در زمینه مدیریت و منابع انسانی دچار مشکل شده اند یاری می نماید تا مسائل را ریشه یابی نمایند و با دریافت مشاوره های تخصصی بر این مسائل پیروز شوند.

گاهی ضروری است تا مشاورین و متخصصین از بیرون از شرکت، این مسائل را آنالیز نمایند تا بتوانند راه چاره های درست برایآنها ارائه نمایند. به این خدمات عارضه یابی گفته می گردد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کوشش نموده است تا با ارئه مشاوره های تخصصی شرکت های دانش بنیان را به سمت بهره گیری از روش های نوین مدیریتی راهنمایی کند.

صندوق نوآوری و شکوفایی نیز، خدمات مشاوره ای و عارضه یابی را با بهره مندی از تیم مشاوران متخصص خود تا سقف 70 درصد هزینه به شرکت های دانش بنیانی که به هر دلیل به ورشکستگی نزدیک بوده و با مسائل جدی مدیریتی روبرو شده اند ارائه می دهد. در واقع 70 درصد هزینه مشاوران و دیگر هزینه های جاری خدمات عارضه یابی از سوی این صندوق تقبل شده است تا شرکت های دانش بنیان بتوانند بر مسائل خود غلبه نمایند.

هدف از ارائه خدمت عارضه یابی به شرکت های دانش بنیان پیش از هر چیز، برطرف ضعف های مدیریتی است. بسیاری از شرکت های دانش بنیان، تیم های فنی بسیار قوی دارند و حول ایده ای فنی و مهندسی شکل گرفته اند. این شرکت ها عمدتاً در جنبه های مدیریتی ضعف هایی دارند که برطرف آن ها از توان تیم های داخلی شرکت خارج است.

در راستای یاری به شرکت های دانش بنیان برای شناسایی نقاط قوت، ضعف و چالش های مدیریتی خود و دریافت مشاوره های اثربخش و آشنایی با راهکارهای مناسب برای برطرف این چالش ها، صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از ظرفیت و توان کارگزاران خصوصی، اقدام به ارائه خدمات عارضه یابی نموده است.

کارگزاران صندوق در این حوزه، بر اساس مدل های عارضه یابی بومی، فرایندهای مختلف سازمان از جمله مدیریت راهبردی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازاریابی و فروش را با استفاده از معیارهایی جامع، ارزیابی می نمایند و نقاط قوت و ضعف شرکت را شناسایی می نمایند.

تور مالزی: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

خیمه نیوز: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10267

به "شرکت های دانش بیان یاری هزینه عارضه یابی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بیان یاری هزینه عارضه یابی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید