شهرداری ها باید به جای شهر فروشی به سمت منابع پایدار حرکت نمایند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، علی مشتاقیون امشب در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه امشب بودجه 98 شهرداری تقدیم شورا می گردد، گفت: کوشش شده تا در بستن بودجه، با برنامه ریزی و با نظرات کارشناسانه پیش برویم.

شهرداری ها باید به جای شهر فروشی به سمت منابع پایدار حرکت نمایند

وی بیان نمود: همه دست اندرکاران امر تمام کوشش خود را به کار گرفتند که لایحه بودجه 98 شهرداری یزد با توجه به ظرفیت های شهر و با نگاه همه جانبه به ابعاد مختلف بسته گردد.

مشتاقیون مطرح نمود: موارد لحاظ شده در لایحه بودجه 98 شهرداری کارشناسانه و بر اساس برنامه ریزی بوده و امیدواریم شورای شهر نیز در تصویب بودجه، انعطاف به خرج دهد و نگاهی همه جانبه نگرانه به بحث بودجه داشته باشد.

سرپرست شهرداری یزد اعلام کرد: انتظار داریم شورای شهر در بخش منابع، حمایت و همراهی لازم را داشته باشد تا بتوانیم بودجه ای متعادل و انعطاف پذیر و متناسب با شرایط پیش بینی شده برای سال آینده داشته باشیم.

وی توضیح داد: خوشبختانه تمام معاونان و مسئولان شهرداری در فضای همدلی و هماهنگی فعالیت می نمایند و با توجه به اینکه اکنون شهرداری یزد با سرپرستی اداره می گردد، در زمینه بودجه همه با هم همدلی لازم را داشته اند.

مشتاقیون بعضی فضاسازی های رسانه را خلاف اخلاق دانست و اضافه نمود: مجموعه شهرداری یزد با شهردار منتخب شورای شهر همراه است و ما نیز منتظر اعلام نظر وزارت کشور هستیم.

وی در خصوص لایحه بودجه 98 شهرداری یزد تاکید نمود: اعتقاد ما بر این است که شهرداری ها باید به جای شهر فروشی و تراکم فروشی به سمت منابع پایدار بروند و این موضوع را در لایحه بودجه نیز مورد توجه قرار داده ایم.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1114

به "شهرداری ها باید به جای شهر فروشی به سمت منابع پایدار حرکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ها باید به جای شهر فروشی به سمت منابع پایدار حرکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید