شهرک های صنعتی سرچاهان وپارسیان توسط بخش خصوصی راه اندازی می شوند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، فریدون همتی چهارشنبه شب در نشست کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان هرمزگان با اشاره به آنالیز مسائل دو شهرک صنعتی سرچاهان و پارسیان در این نشست، مطرح نمود: با تصمیمات اتخاذ شده باید مسائل این دو شهرک به سرعت برطرف و زمینه راه اندازی آنها فراهم گردد تا فعالیت این دو شهرک با مشارکت بخش خصوصی شروع گردد.

شهرک های صنعتی سرچاهان وپارسیان توسط بخش خصوصی راه اندازی می شوند

وی ادامه داد: مسائل شهرک صنعتی میناب نیز باید جهت انجام سرمایه گذاری های جدید برطرف گردد تا شاهد توسعه این شهرک صنعتی باشیم.

استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر حل مسائل شهرک صنعتی دو هزار هکتاری جاسک، اضافه نمود: در این شهرک پروژه های بزرگ و مهم صنعتی از جمله پالایشگاه 350 هزار بشکه ای احداث خواهد شد.

همتی بر لزوم پاسخ دستگاه های اجرایی به درخواست های استعلام سرمایه گذاران در مدت دو هفته تاکید نمود و بیان داشت: اگر دستگاه ها در این مدت به سرمایه گذاران پاسخ ندهند، ما آن را به منزله موافقت دستگاه با درخواست مربوطه تلقی می کنیم و اگر در ادامه مسئله ای ایجاد شد، مدیر دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی خواهان ارائه گزارش منظم از روند انجام مراودات اقتصادی و تجاری استان شد و توضیح داد: دستگاه های مسئول به طور منظم از روند صادرات و واردات کالا در استان گزارش ارائه دهند و مسائل این بخش تحت نظارت باشد تا مسئله ای برای فعالان اقتصادی، تجاری و بازرگانان استان ایجاد نگردد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 788

به "شهرک های صنعتی سرچاهان وپارسیان توسط بخش خصوصی راه اندازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرک های صنعتی سرچاهان وپارسیان توسط بخش خصوصی راه اندازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید