شورای نگهبان شبیه سازی شد

به گزارش راه ساری، اولین دور از رقابت های علمی شبیه سازی شورای نگهبان در دانشگاه علوم قضایی برگزار گردید.

شورای نگهبان شبیه سازی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشکده شورای نگهبان، دور اول رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان روز های پنج شنبه و آدینه 29 و 30 فروردین در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری و با حضور تیم های شرکت کننده، اساتید راهنما و داوران رقابت برگزار گردید.

در این دور از رقابت 50 تیم دانشجویی از دانشگاه های سراسر کشور به همراه یک نفر استاد راهنما حضور داشتند که گروه های شرکت کننده متناسب با جدول زمان بندی اعلام شده به رقابت پرداختند. گروه ها در این دور از رقابت در زمان 90 دقیقه ای همانند شورای نگهبان تشکیل جلسه داده و اقدام به آنالیز مصوبات و استفساریه های از پیش طراحی شده توسط کارگروه محتوایی مسابقات کردند.

این دور از رقابت با حضور سه نفر از اعضای حقوق دان شورای نگهبان- سیامک ره پیک عضو حقوق دان شورای نگهبان و ریاست پژوهشکده شورای نگهبان، سام سواد کوهی فر عضو حقوق دان شورای نگهبان و نجات الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان- برگزار گردید.

در این دور از رقابت، هیئت داوری چند نفره حضور داشتند که به آنالیز نحوه تشکیل جلسه، رعایت تشریفات، کیفیت استدلالات ودر نهایت رای نهایی و مکتوب می پرداختند. داوران حضور یافته در این رقابت ، عموما از اساتید برجسته حقوق عمومی از دانشگاه های تهران، شهیدبهشتی، علامه طباطبایی، علوم قضایی و خدمات اداری، امام صادق (ع) و ... بودند.

دور دوم از رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان، در روزهای پنج شنبه و آدینه هفته جاری (5 و 6 اردیبشهت ماه) برگزار می گردد که در این دور از رقابت ها پس از جمع بندی داوران و اعلام نتایج، بیست گروه حضور خواهند داشت.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2383

به "شورای نگهبان شبیه سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای نگهبان شبیه سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید