صادقی: می دانم انتظارات از من بالاست، توان جنگیدن با قدرت و ثروت الاتحاد را داریم

به گزارش راه ساری، محمدباقر صادقی، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت که الاتحاد تیمی ثروتمند و پرقدرت است، اما شاگردان منصوریان می توانند با شکست نماینده عربستان، راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

صادقی: می دانم انتظارات از من بالاست، توان جنگیدن با قدرت و ثروت الاتحاد را داریم

محمدباقر صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن و روند آماده سازی این تیم در آستانه دیدار با الاتحاد عربستان گفت: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و روحیه و انگیزه بازیکنان هم بالاست. فقط امیدوارم کار بازیکنان سرباز برای همراهی تیم درست گردد.

وی با گلایه از طولانی شدن فرآیند بازگشت دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان به جمع شاگردان منصوریان توضیح داد: نباید برای تیم ما که تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم، چنین مشکلاتی ایجاد می شد و انتظار داشتیم که بازیکنان سرباز خیلی زودتر به تمرینات مان ملحق می شدند. در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و فردا (سه شنبه) هم یک بازی محبت آمیز با فولاد انجام می دهیم تا خودمان را برای بازی با الاتحاد آماده کنیم.

دروازه بان تیم ذوب آهن درباره شانس این تیم برای شکست حریف عربستانی گفت: الاتحاد تیمی ثروتمند و پرقدرت است و بازیکنان باکیفیت و گران قیمتی دارد. آنها در اروپا اردو زدند و تیمی چون لیدزیونایتد را شکست دادند. اعضای تیم الاتحاد از الان به امارات رفته اند تا در این کشور آماده بازی با ذوب آهن شوند، اما ما توان جنگیدن با قدرت و ثروت الاتحاد را داریم. قبلاً هم دیده ایم که تیم های ایرانی، حریفان سرسختی برای تیم های عربستانی هستند. ما در گروه خودمان هم با النصر روبه رو شدیم و نتایج خوبی برابر این تیم گرفتیم.

صادقی راجع به آخرین وضعیت خودش و اینکه پس از جدایی رشید مظاهری، مسئولیت سنگینی بر دوش دارد، به خبرنگاران گفت: می دانم که انتظارات از من بالاست و در این مدت هم کوشش کردم تا به آمادگی کامل برسم. خوشبختانه در بازی های محبت آمیز هم که به من اعتماد شد، تنها یک گل خوردم. قطعاً کوشش می کنم در دیدار با الاتحاد هم بهترین عملکرد را داشته باشم.

آغاز فصل برای من بسیار مهم است و می دانم که اگر در این دو بازی عملکرد خوبی داشته باشم، قطعاً روحیه ام برای ادامه فصل بالا خواهد رفت.، وی ضمن بیان این جمله گفت: باشگاه به خوبی از بازیکنان و کادر فنی حمایت می نماید و آذری همواره در کوشش است تا هیچ مسئله ای در تیم وجود نداشته باشد. امیدوارم پیش از بازی با الاتحاد هم درصدی از حق و حقوق بازیکنان پرداخت گردد تا با روحیه و انگیزه ای مضاعف به مصاف تیم عربستانی برویم.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4028

به "صادقی: می دانم انتظارات از من بالاست، توان جنگیدن با قدرت و ثروت الاتحاد را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: می دانم انتظارات از من بالاست، توان جنگیدن با قدرت و ثروت الاتحاد را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید