صدای اعتراض دانشگاه های انگلیس بلند شد

به گزارش راه ساری، در پی یاری اقتصادی به دانشگاه کمبریج دانشگاه های انگلیس اعتراضات خود را بروز دادند و تأکید کردند، احتیاج دیگر دانشگاه ها به یاری اقتصادی بیش از کمبریج است.

صدای اعتراض دانشگاه های انگلیس بلند شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از گاردین، در پی یاری اقتصادی به دانشگاه کمبریج دانشگاه های انگلیس اعتراضات خود را بروز دادند.

مؤسسه خیریه دیوید وکلادیا هاردینگ، حدود 10 روز پیش برای بورسیه دانشجویان دکتری 100 میلیون پوند یاری اقتصادی به دانشگاه کمبریج کرد.

این یاری که بزرگ ترین یاری یک مؤسسه خیریه به یک مؤسسه آموزش عالی بین المللی است با حواشی زیادی همراه بود.

بسیاری از کارشناسان علمی و اساتید دیگر دانشگاه های انگلیس می گویند: در حالی که احتیاج کمبریج به این یاری اقتصادی ضروری نبود، دیگر دانشگاه های این کشور به شدت به یک حمایت اقتصادی ویژه احتیاج دارند.

مدیر دانشگاه کمبریج در پی اهدای این مبلغ گفته است: این یاری اقتصادی می تواند دانشگاه کمبریج را از رکود اقتصادی خارج و به حفظ صندلی آن یاری برجسته ای کند.

اساتید دانشگاه های انگلیس تأکید می نمایند، محقق شدن هدف آموزش و پرورش در تمام دانشگاه ها زمانی رخ می دهد که زمینه رشد متعالی آنها فراهم گردد.

دانشجویان نیز به این یاری اقتصادی معترض هستند و باور دارند، این یاری اقتصادی در دیگر دانشگاه ها اثر بسیار بیشتری در بهبود دارد.

بسیار از کارشناسان صندوق ذخیره پول نیز به این یاری معترض هستند و می گویند: مؤسسه خیریه دیوید وکلادیا هاردینگ به گونه دیگری می توانست سخاوتمندی خود را نشان دهد.

انتهای پیغام/

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1358

به "صدای اعتراض دانشگاه های انگلیس بلند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای اعتراض دانشگاه های انگلیس بلند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید