صفحه نمایش شگفت انگیز شیائومی Mi MIX 4

به گزارش راه ساری، در آستانه معرفی رسمی تازهترین پرچمدار گوشی های هوشمند سری MIX شیائومی، یعنی Xiaomi Mi MIX 4 که گفته می گردد در تاریخ 10 اگوست (19 مرداد ماه) خواهد بود، به طور مکرر اطلاعات مختلفی درباره این گوشی به بیرون درز می نماید که در آخرین مورد آنها انتشار یک ویدئوی تازه از پنل این گوشی نشان می دهد که این صفحه نمایش از فناوری CUP انعطاف پذیر تازه بهره می برد.

صفحه نمایش شگفت انگیز شیائومی Mi MIX 4

به گزارش خبرنگاران، شیائومی، غول فناوری چینی بالاخره تأیید نموده است که در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد ماه) ساعت 7:30 بعد از ظهر به وقت محلی در چین، تازهترین گوشی هوشمند پرچمدار خود Mi MIX 4 را معرفی می نماید. این اولین تلفن هوشمند این برند خواهد بود که دارای سنسور دوربین زیر نمایشگر است. اکنون، پیش از عرضه رسمی، بعضی از جزئیات کلیدی در خصوص این تلفن هوشمند به صورت آنلاین هم ظاهر شده است. از جمله، گفته می گردد که Mi MIX 4 با طراحی بدنه تمام سرامیک عرضه می گردد و از فناوری فوق پهن باند (UWB) پشتیبانی می نماید.

بلافاصله پس از اعلام رسمی تاریخ معرفی گوشی Mi MIX 4 به وسیله شرکت شیائومی، Digital Chat Station، تحلیل گر سرشناس دنیای فناوری، ویدئویی از این تلفن هوشمند را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشت که صفحه نمایش تلفن را نشان می دهد که از فناوری تازه انعطاف پذیر CUP، دوربین زیر صفحه نمایش و موارد دیگر بهره می برد. ادعا می گردد که Xiaomi Mi MIX 4 اولین گوشی در دنیا خواهد بود که از صفحه نمایش های خمیده انعطاف پذیر استفاده می نماید. این دستگاه از صفحه نمایش هایپربلوئید استفاده می نماید که گفته می گردد برای چشم ها بیشتر از صفحه نمایش خمیده فعلی، مناسب است. ویدئوی فاش شده بعلاوه نشان می دهد که سنسور دوربین جلو در وسط صفحه قرار گرفته است و اجرای آن به گونه ای است که هیچ تفاوت قابل ملاحظه ای بین نتیجه دوربین جلو و دوربین اصلی وجود ندارد.

گزارشات نشان می دهد که Mi MIX 4 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Full-HD+ OLED خمیده با نرخ تازه سازی بالا است. در زیر کاپوت، دستگاه مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon 888 یا Snapdragon 888+، همراه با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 خواهد بود.به گزارش خبرنگاران، بر اساس لیست TENAA، این گوشی بعلاوه می تواند در 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی یا با 12 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی، در دسترس باشد. بعلاوه انتظار می رود که این شرکت از راهکار Microns LPPDR5 uMCP در این دستگاه استفاده کند.

انتظار می رود این گوشی دارای دوربین سه گانه در پشت باشد. این دوربین می تواند دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN1، سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی باشد. اکنون تأیید شده است که این گوشی بعلاوه سیستم عامل MIUI 12.5 را بر اساس اندروید 11 اجرا می نماید. علاوه براین، این دستگاه می تواند از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 وات تغذیه کند.

در ادامه شما را به تماشای ویدئوی تازه منتشر شده از صفحه نمایش منعطف گوشی Xiaomi Mi MIX 4 دعوت می کنیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

مصطفی جرفی

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14272

به "صفحه نمایش شگفت انگیز شیائومی Mi MIX 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه نمایش شگفت انگیز شیائومی Mi MIX 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید